Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh tack!Då grattar jag i förskott, för på måndag hinner jag nog inte in här:
Grattis!
Haha nu ska vi inte vara såna!@Trott: Det var väl inte synd att du inte hittade något på loppisarna, jag har för mig att det var någon som sa att hon inte behövde mer prylar?
Vi har en toyota avensis, diesel med den större motorn. Får dra 1800 på utökad b, dragkroken som sätter den gränsen. Utökad b är ju inte så jobbigt att taJag går också i bilbytartankar @LadyCovergirl. 1800kg har jag gett upp men hoppet om 1500 lever fortfarande. Hur har du resonerat och vad har du för kriterier?
Var det du som nyss bytt @dobbis? Lust att dela med dig av dina erfarenheter?
Jag har en V70 biogas som jag är toppennöjd med på många sätt men det finns ett stoort MEN, 1350 är vad jag kan dra på b-kort. Funkar halvdåligt för att inte säga heldåligt med en häst på 600kg . Varit inne på en Subaru outback men jag gillar att vara lite snäll mot miljön så tar emot att köra bensin igen. Diesel är kanske ett alternativ men då blir bilen tyngre vilket ger minskad dragvikt. Svår ekvation.
Överlevde Ikea tog med oss mormor också. Innan dess byte vi trasiga lampor på båda bilarna nu blir det film och soffhäng en stund
Helg före sportlov så det var aktiviteter dessutom men A var nöjd med Småland och sen korv och glass vi köpte för få burkar till henne bara tror jag.IKEA på helgen kan vara livsfarligt fast lönehelgerna är ju värst