Jag ska inte prata om badkar mer. (Kanske.) Bastu är dock ett trevligt samtalsämne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska inte prata om badkar mer. (Kanske.) Bastu är dock ett trevligt samtalsämne.
Helt rätt! Hoppas det kan bli en förbättring, för det låter inte som det funkar särskilt bra..Rätt eller fel, men jag kontaktade en journalist som kontaktade mig efter olyckan och frågade om hon kan hjälpa mig på något sätt med det som pågår där jag bor nu för det är helt åt helvete och jag kan inte bara se på längre
Visst fyller du år idag/imorgon?Tittar på bakprogram på tv och försöker motivera mig till att sätta fart här hemma. Ska ta mig till affären, till föräldrarna och hämta jordgubbar (frusna ), städa och baka en tårta. Stod i horoskopet igår att det skulle bli en hälsosam helg. Blev både pizza och godis igår och ska baka idag (som ska serveras i morgon sedan). Otroligt hälsosamt
Vilse, med the circle of death som snurrar konstant.. Det var ju ett väldigt kortlivat os dessutom. Är imponerad över att de hqr en sån samling av häckar med det. Som fungerar tom, även om det tar hundra år att göra något på demXP... herregud Fast trots allt var det bättre än Vilse (som jag helt hoppade över och gick direkt på 7:an ). Mina vänner inom IT fick gråa hår av Vilse
LäääänkTrillade av en händelse in på en tråd på ett annat forum och sitter och skrattar så tårarna sprutar
*Fisa gynekologen i fejset*
Man får inte länka till tråd i annat forum tror jag men sök på texten så lär du hitta den på f*****liv
Ska ni också till Ikea idag?Skulle klä på barnet, vilket resulterade i att vi sorterat ut för små underkläder från hennes garderob. Tror ni att vi tar oss till Ikea före 12?
På måndagVisst fyller du år idag/imorgon?
Då grattar jag i förskott, för på måndag hinner jag nog inte in här:På måndag
Tänkte fira det i morgon dock
Skulle klä på barnet, vilket resulterade i att vi sorterat ut för små underkläder från hennes garderob. Tror ni att vi tar oss till Ikea före 12?
Ja det är planen barnet vill vara på Småland så jag får shoppa saker till hennes pysselhörna självSka ni också till Ikea idag?