Jag kommer nog inte våga sova mer på ett tag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, ja, det har du ju fullständigt rätt i!Fast nej, det är cbd:n som har de medicinska egenskaperna. Och de finns inte i industriell hampa utan i just cannabis. Däremot får du inte samma high av cbd som av thc. Därför går det faktiskt att få tag på produkter med cannabis lagligt även i Sverige. Men de är inte enkla att hitta. Plus att det finns en sjujävla massa cannabinoider som inte ger en high alls.
Cannabis är extremt bra i medicinskt synpunkt. Och jag tycker typ att det är dumt att det är narkotikaklassat. Men ja.Åh, ja, det har du ju fullständigt rätt i!
Jag skrev ett längre inlägg först men tyckte jag rörde till det för mycket så jag försökte göra det begripligt för mig själv, gick sisådär.
Jag svamlar mest känner jag...skyller på en underlig natt
(hej förresten! )
Det finns för- och nackdelar med alltCannabis är extremt bra i medicinskt synpunkt. Och jag tycker typ att det är dumt att det är narkotikaklassat. Men ja.
Och hej söööt
Nej.Vågar jag säga att vi hade badkar, bastu och pool
Herregud!!!En av dagens kommentarer från jobbet, där en person i styrelsen för branschorganisationen frågar om det går att ha två såna där system samtidigt på en dator.. Med system avsågs program
Ok, ingen it person (no shit) men en person som är med pch fattar beslut om utveckling av system i en på området lite efterbliven branch. Friskt blod behöver in
Fö är datorer dyra ch inte alls arbetsbesparande, går så bra med kollegieblock. De bärbara datorerna i bilarna håller ju bara några år. Sagt av sama person som bett mig titta på ett par av dem.. 7 år gamla med vista. De kör tom en burk med xp på.
Och deras adminkostnader hade minsann inte heller minskat med datorerna. Nä, kanske beror på att ni inte vet hur man använder dem och kontoristen inte vet varför hon gör saker?
Tror jag kommit på varför jag är på ruttet humör Det tar på krafterna att vistas på en annan planet om dagarna
Scones, scones, scones!! Tyfusan vad gott med scones!!Baka scones eller stanna kvar i sängen är frågan.
Stekpannebröd är godare!Baka scones eller stanna kvar i sängen är frågan.