Här blir det tacosomelett med något gott att dricka till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ville ha taco fiesta men blev nedröstadVet inte om jag vill läsa era menyer
Vi ska visst äta tacos, katastrof
Blir spännande att testa!Älskar vit chokladpannacotta
Vet inte om jag vill läsa era menyer
Vi ska visst äta tacos, katastrof
Haha, jag fick en flaska Domaine Pouderoux i julklapp av mig själv efter att ha läst om vinet här Det var gott! Jag ska dock inte ha det till mandelkakan jag verkar få till efterrätt, tror inte det blir rätt. Det jag verkligen skulle vilja ha är lite Nederburg Noble Late Harvest, men det har jag ingen hemmaVelar lite om efterrätten... jag hade tänkt göra chokladsufflé men känner att jag inte riktigt orkar lägga så mycket pill på desserten. Just nu lutar det åt en gino-variant med bla ananas. I så fall blir det Ch la Variére till.
Men jag har ju en Churchill LBV och en Domaine Pouderoux också... och de passar ju till choklad. Kanske någon pralin också?
Edit: Eller så gör jag en helomvändning vad gäller desserten och gör en Kesella-kladdkaka med kaffe...
Edit 2: Hm, det lät ju faktiskt väldigt gott. Speciellt om jag har med nötter på något vis... plus att då kan jag ju dricka båda de röda dessertvinerna
Haha, jag fick en flaska Domaine Pouderoux i julklapp av mig själv efter att ha läst om vinet här Det var gott! Jag ska dock inte ha det till mandelkakan jag verkar få till efterrätt, tror inte det blir rätt. Det jag verkligen skulle vilja ha är lite Nederburg Noble Late Harvest, men det har jag ingen hemma
Ja jag tänker att vi kan byta plats baraDu får våldgästa @cambodia
Hos mamma ska vi fira med trerätters är tanken. Pappa är själv så han köper kanske bara något från donken. Vi är i karantän med corona så blir inte så lätt att handla mat eller någonting, också därför pappa blir helt själv. :/Ja vad blir det på menyn?
Visa bifogad fil 62366
Gör som jag brukar, ensam, köper (äntligen tillbaka i Stockholm och mitt älskade Ho!) god kinesisk takeout och chattar sedan med kompisar runt hela världen på nyårsafton så firar i ca 24 timmar från Australien till USA:s västkust eller tills jag däckar. Pommac så jag inte somnar direkt