Vad ska ditt barn ha för namn?

Sv: Vad ska ditt barn ha för namn?

Mitt och sambons ska tydligen heta "Figen" eller "Georg"... :eek:

När jag sökte på min mammas och pappas namn dök "Holmfrid" upp. Lite lustigt eftersom jag faktiskt är född på den dag Holmfrid har namnsdag! Flicknamn går inte ens att söka på, så jag finns visst inte. :D

Haha jag tänker på Vagina när jag hör namnet Virginia :o

Vi fick:

Flicka: Jessie :crazy:

Pojke: Karchimirer :crazy::D

På min och sambons namn får jag namnet Irmelin och Jesper. Irmelin tycker jag faktiskt är riktigt fint, även om jag föredrar kortare namn.

Jag borde ha hetat Zelda och min bror Zakariya :bump:

Haha den där var ju lite kul,
särskilt när man är lite uttråkad som jag är just nu :D

Fick Erla på flicknamn iaf
Filip på pojke, hm kändes som rätt olika namn.

Roade mig med att skriva in min mammas och pappas namn,
fick fram Inka :D
Nej det heter jag inte direkt.

När jag kryssar i "pojke" som får jag namnet "Ville" det heter min mammas hund...:o

Jag och sambon fick på tjejnamn Eulalia :eek: och killnamn Frank. Tur att man får välja namnen själva på sina barn och inte detta alternativet :rofl:

När jag sökte på mina föräldrar så blev det Jacqueline och Joel.

Jag la in mina föräldrars namn och upp kom namnet "Hervor":rofl: My oh my.
Tänk dig dessutom att heta Hervor i småland...
Skulle uttalas "häävoh" ungefär... :eek:

Jag och maken ska tydligen ha en Ellinor eller Erland...
Fast jag slipper det, makens systerdotter heter Ellinor - ett namn som inte riktigt är min stil.

Oh hugaligen! Är den en flicka så väntar jag en Ella, och det känns ju helt okej, men är det en pojke så har vi en Engelbrekt på gång :crazy: Själv heter jag Inka (är jag en kvinnlig ink???!!) men sambon han har tur, han heter åtminstone Johannes.

Jag och sambon fick på tjejnamn Eulalia :eek: och killnamn Frank. Tur att man får välja namnen själva på sina barn och inte detta alternativet :rofl:

Jag och min pojkvän fick precis samma namn som du; Eulalia och Frank.... Lite kul att få samma som någon annan, tyckte jag :laugh:
Men jag håller helt med dig, tur att ingen tvingar en till att döpa sina barn till just dessa namn....

Och väljer man mina föräldrars namn, ja, då skulle jag ha hetat Toini och brorsan skulle ha hetat Tore :D

Haha men vilka namn.
Skrev i mitt och sambons namn.
Enligt sidan skulle våran son hetat Vimar haha
Tur att han redan är döpt.

http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator

Jag la in mina föräldrars namn och upp kom namnet "Hervor":rofl: My oh my.

Vem ger ett sånt hemskt namn till sin dotter.

Och när jag lägger in mitt och mannens namn så får jag "Virginia". Får mig bara att tänka på tobak.

:eek:

Jag lovar! Den där fanns inte för fyra år sedan :eek:

När jag lägger in min och sambons namn får jag som pojknamnsalternativ...

..Eskil

(det heter 4-åringen...)

...nåja, inget är perfekt, med samma generator skulle jag själv ha lyssnat till namnet Britten och sambon Brynolf :D

Mitt och sambons namn, flicka = Zubeyde

Mitt och sambons namn, pojke = Zlatan:rofl:

Jag skulle ha varit en Erika, och min bror skulle varit en Ferdinand.

Sambon skulle ha varit en Evert....

*kl*

Tog namnet på min sons pappa och mig själv, kan inte psåtå att det är så likt sonens namn ;)
Flicka : Gunilla
Pojke: Gunder

Tog även på min mamma och pappas namn, och fick fram deras första barns namn , Jessica !
Flicka : Jessica
Pojke : Jörgen

Flicknamn: Isolde.
Pojknamn: Joakim.

Jag skulle ha hetat Vera och maken Hubertus, tack och lov så gör vi inte det. Vilket i sin tur ger Disa och Dennis.

För mig och sambon blev det Josefin och Keizo. Inget av namnen har jag några planer på..
Själv så skulle jag heta Aino, har aldrig hört innan det namnet innan. :crazy:

Vi skulle haft en Freja eller Gisle.
Själv skulle jag enligt sidan heta Isabella och om jag inte vore en hon utan en han skulle jag hetat Jesus!
Min sambo skulle hetat Vilhelm eller Viola.
Skojig sida!

Barnet i magen skall visst heta Gertrud eller Gunde .. nä inte det vi har tänkt oss.

Jag borde hetat Jahorina, aldrig hört förut inte så konstigt då det inte finns någon i sverige med det namnet.:grin:

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 595
Senast: ako
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 347
Senast: cirkus
·
Relationer Jag och min andra hälft har varit tillsammans nu snart ett år. Jag är 27 och han 31 år. Vi trivs bra tillsammans och och har tagit det...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka