Så gärna.Skicka gärna vidare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gärna.Skicka gärna vidare
Det var precis det jag gjorde,dock skulle jag väl ha varit mindre blond o tagit med eller på regnkläder.Det ser ut att klarna upp lite. Kollar på film men funderar på att ta en promenad med hundarna mellan skurarna i stället
Men fladdermustårta låter mera spännandeÅh, jisses...jag läste precis flädermoussetårta som fladdermustårta. Kanske dags att skaffa glasögon trots allt !
Åh, jisses...jag läste precis flädermoussetårta som fladdermustårta. Kanske dags att skaffa glasögon trots allt !
Den nedersta var ju SUPERSÖT !! Flädermoussetårtan var mycket, mycket tråkigare.....Tja...
Den nedersta var ju SUPERSÖT !! Flädermoussetårtan var mycket, mycket tråkigare.....
Detta med att läsa tråden från fel håll . Antar att det är katten som kommit in
Nej, men tanken att jag aldrig kommer att kunna må bra är ångestskapande.
Skräcken bland deltagarna på kalaset när ena femåringen kräks över hela golvet fram till badrummet och tillbaka. Funderade på att krypa ut genom fönstret för att ta oss därifrån. Får hoppas det stämmer att det var hans refluxproblem som han tydligen har.
Någon som råkar veta vad de helt otroligt vackra blå fjärilarna kan tänkas vara för några???Sett i min trädgård alldeles nyss