Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ser ut att klarna upp lite. Kollar på film men funderar på att ta en promenad med hundarna mellan skurarna i stället :angel:

:love: Det regnar! :D Vi har även hunnit med att åka och köpa en thermacell och kollat på sonen som spelade fotboll. De var lite uppgivna före matchen för de var kort om folk och hade lånat in två som var ett år yngre och två som var två år yngre men de vann! :D Bra spelat dessutom! :up: Nu blir det lite plugg och så måste jag komma ihåg att se till att fritids lägger in mina tider från i fredags för jag var inte reggad på det. :cautious: Jag har ingen lust att jobba 5,5 h gratis.

Plötsligt händer det! Jag lyckades ÄNTLIGEN med perfekta färgade maränger :) !
20180617_155852.jpg

Hade alla regnkläder och paraplyet på jobbet
Men det gick bra att gå til affären ändå
Inget smart att ha Netflix installerat på tvn
Ska ju torka golv juuuu
Istället nördar jag Brooklyn nine nine

Skräcken bland deltagarna på kalaset när ena femåringen kräks över hela golvet fram till badrummet och tillbaka. :nailbiting: Funderade på att krypa ut genom fönstret för att ta oss därifrån. Får hoppas det stämmer att det var hans refluxproblem som han tydligen har.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
91 92 93
Svar
1 859
· Visningar
50 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat