Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vräkte ner ett tag, sen sol. Så jag red ut med Slyngelhästen och galopperade i vattenpölar :D
Kom tillbaka till stallet och så började det regna igen 15 min senare. Plötsligt händer det och man lyckas tima det perfekt!

20180617_163041.webp

Vräkte ner ett tag, sen sol. Så jag red ut med Slyngelhästen och galopperade i vattenpölar :D
Kom tillbaka till stället och så började det regna igen 15 min senare. Plötsligt händer det och man lyckas tima det perfekt!

Visa bifogad fil 16232
Här tänkt fråga dig i flera dagar. Vad är det för huva du använder till honom? Har också en som är lite för reaktiv på olika ljud. :meh:

Är förundrad över hur tråd efter tråd blir att likna någon typ av lektion om blommor och bin... O_o

Jag lyssnar på regnet, funderar vad jag ska göra. Jag vill bygga pussel, men jag kan bara vara på köksbordet och jag vet inte om jag orkar ha det ockuperat av ett pussel I flera dagar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
90 91 92
Svar
1 829
· Visningar
49 357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat