Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte morsan och farsan komma hem snart? Gillar inte när de är ute och åker bil, länge. Farsan är inte så ung längre, fyller 80 i år. Och börjar bli snurrig...:crazy:

Herregud vilket oväder det är här nu! :eek:
Det dundrar så högt att vi ibland får ont i öronen, trots att vi sitter inomhus. Det ösregnar och det kommer massvis av blixtar. Någon lär ha slagit ner någonstans, för jäklar vilken smäll det kom... Men åh vad naturen behöver det här!

Här kom det ett ösregn och nu är himlen blå och fåglarna kvittrar glatt. Vill också ha åska!

Nu hör jag brandbil... Undrar om något började brinna pga någon blixt... (bor nära brandstationen, så det behöver inte vara så att det brinner här)

Haha har aldrig provat organic care. Kollade woolies hemsida nu. Kostar $2.80 :D
Asbra om det fungerar! Måste prova!

Ja, galet billigt! Det är ju skitstora flaskor med. De hade den i lägenheten vi hyrde. Jag brukar aldrig våga testa shampon så iom att det brukar bränna som syra i hårboten på mig. Men den här var ju fri från massa skit iaf... Jag såg nu här hemma att den jag har är Aloe Vera och Bitter Orange, grön flaska. Luktar gott också! Jag köpte hem skitmånga flaskor som räckt till nu.
Hoppas den funkar för dig med!

Kom hem till En-man-som-heter-Ove-häst. Herrn hade plågats genom att behöva utstå några ynkliga regnskurar i sommarvärmen. KA-TA-STROF!
När jag kom tillbaks ner några h efter insläpp var blicken fortf härjad och hästen inte helt nöjd med livet. Han är inte alls dramatiskt lagd. ;)
Han tog sig samman under ett litet träningspass och kunde sen in i boxen och mysa med sin älskade gröt. Ordningen var åter.

Nu ska jag snabbfixa lite jobbsaker innan jag tar en tidig kväll.

Inte alls sugen på smulpaj nu... Och nu när vi flyttat har vi mycket längre till en affär för att t.ex handla spontana kvällsnacks. Känns inte motiverat att ta bilen för att göra det och orkar inte gå 2 km heller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 791
· Visningar
48 385
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30