?Vissa användares diskussionsteknik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
?Vissa användares diskussionsteknik
Herregud vilket oväder det är här nu!
Det dundrar så högt att vi ibland får ont i öronen, trots att vi sitter inomhus. Det ösregnar och det kommer massvis av blixtar. Någon lär ha slagit ner någonstans, för jäklar vilken smäll det kom... Men åh vad naturen behöver det här!
Försenad reaktion på regndansen som jag utförde när det brann här förra helgen.
Det är väl PostMord som stått för leveransen...
Haha har aldrig provat organic care. Kollade woolies hemsida nu. Kostar $2.80
Asbra om det fungerar! Måste prova!
Men tyyyyyst!!!Fick för mig att gå ut och plocka en näve rabarber, så nu står det en smulpaj i ugnen med rabarber/jordgubbar
Det låter RUSKIGT gott !!Fick för mig att gå ut och plocka en näve rabarber, så nu står det en smulpaj i ugnen med rabarber/jordgubbar
Det var väl ungefär så jag menade med tanke på man känner sig nykter och så visar det sig att man inte är detLappen gör väl inget om folk blir av med? värre när reaktionsförmågan är nedsatt och folk blir av med livet eller blir ohyggligt skadade p.g.a idioter.
Jag förlorade en väldigt nära vän för många år sen
Cykla?Inte alls sugen på smulpaj nu... Och nu när vi flyttat har vi mycket längre till en affär för att t.ex handla spontana kvällsnacks. Känns inte motiverat att ta bilen för att göra det och orkar inte gå 2 km heller.