Nu ska jag lägga mig. Måste bara bestämma vad jag ska kolla på innan jag somnar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min middagsgäst gick nyss hem. Så trevligt med alla som kommer förbi spontant och hänger. Nu var det en stylist som kikade in lite spontant. Skulle just käka så vi åt ihop. Hon hade dessutom med ett bättre rödvin så det blev hur trevligt som helst.
Helt plötsligt gick åskan stenhårt utanför över vattnet så det var ngt av ett skådespel. Vi sprang även ut på balkongen och räddade mattan som nu hänger lite öhm bohemiskt över trappräcket i trapphuset.
Nu dricker jag den sista rödvinsslatten och lyssnar på Cornelis. Ska snart ta tag i disken..
Där brakade åskan och regnet igång på allvar. Tack och lov har det regnat någon timme på kvällningen också så marken har hunnit bli blöt.
Men åskar som är så mysig,jag somnar som en stock till hans röst.Skönt att den for ändå dit. Då kan jag sova nu!
Men åskar som är så mysig,jag somnar som en stock till hans röst.
Nej, fy.... Om det åskar måste jag sova med en kudde över huvudet för att slippa se och höra så mycket som möjligt. Det är varmt och obekvämt.... Om det tvunget ska åska så får det göra det under dagen - tack!Men åskar som är så mysig,jag somnar som en stock till hans röst.
Ja eller så djupt att man inte hör åskan.Nej, fy.... Om det åskar måste jag sova med en kudde över huvudet för att slippa se och höra så mycket som möjligt. Det är varmt och obekvämt.... Om det tvunget ska åska så får det göra det under dagen - tack!
OkUrspårade trådar och totalt meningslösa diskussioner..