Jahapp. Domen är överklagad till Hovrätten.
Va fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahapp. Domen är överklagad till Hovrätten.
Va fan
Hoppas det bara bli nedlagt. Eller att tidigare dom kvarstår eller vad man nu säger.Ungefär så. Vi får väl se om de beviljar prövningstillstånd.
Imponerande att du försöker.Pluggar matte. Försöker förbereda mig på första testet och känner mig lost
Så lost att jag inte ens hinner med buke
Helt seriöst, fixar jag godkänt i den här kursen så förtjänar jag en semesterresa! Hjälper tyvärr inte som morot. Suger man på matte så gör man
Älskar min make extra mycket just nu för allt tålamod han har med mig
Men skönt med privatlärare
Ska köra mellanbarnet till en vän nu så får lite paus. Sen tillbaka till helvetet
Då behövs det troligtvis nya bevis om de ska ta upp det.Hur lång tid innan du vet?Ungefär så. Vi får väl se om de beviljar prövningstillstånd.
Då behövs det troligtvis nya bevis om de ska ta upp det.Hur lång tid innan du vet?
Jag fick aldrig veta om de avslog, eller så debatterar de ff hahahaha
Nä vad tristJahapp. Domen är överklagad till Hovrätten.
Imponerande att du försöker.
/en till som suger på matte
Den låg nere ett tag, jag försökte också komma in.Jag sa att det regna i natt va? Inget internet nu, dessutom verkar swedbanks internetbank ligga ner så jag kommer inte in där ens med wifi dosan... Varför ska allt krångla hela tiden?
Här mest blåser det. Och jag blir så vansinnigt trött av blåst!