Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pluggar matte. Försöker förbereda mig på första testet och känner mig lost :crazy:
Så lost att jag inte ens hinner med buke O_o
Helt seriöst, fixar jag godkänt i den här kursen så förtjänar jag en semesterresa! Hjälper tyvärr inte som morot. Suger man på matte så gör man :banghead:
Älskar min make extra mycket just nu för allt tålamod han har med mig :heart
Men skönt med privatlärare :p

Ska köra mellanbarnet till en vän nu så får lite paus. Sen tillbaka till helvetet :meh:

Pluggar matte. Försöker förbereda mig på första testet och känner mig lost :crazy:
Så lost att jag inte ens hinner med buke O_o
Helt seriöst, fixar jag godkänt i den här kursen så förtjänar jag en semesterresa! Hjälper tyvärr inte som morot. Suger man på matte så gör man :banghead:
Älskar min make extra mycket just nu för allt tålamod han har med mig :heart
Men skönt med privatlärare :p

Ska köra mellanbarnet till en vän nu så får lite paus. Sen tillbaka till helvetet :meh:
Imponerande att du försöker.

/en till som suger på matte

• Gilla
Reactions: MM
Då behövs det troligtvis nya bevis om de ska ta upp det.Hur lång tid innan du vet?
Jag fick aldrig veta om de avslog, eller så debatterar de ff hahahaha

Nej, Hovrätten kan bevilja prövningstillstånd om de anser eller tror att TR har dömt fel. (Eller om det är prejudicerande men det är det inte.)

Håller på att koka linssoppa. Vrålhungrig så den måste bli klar snart.
Hoppas kunna ta lite ledigt senare idag för att hinna pyssla i trädgården. Hästarna är dock som alltid prio.

Imponerande att du försöker.

/en till som suger på matte

Måste försöka! Går liksom inte bara att ge upp. Det är jag för envis för.
Men nu fattar jag iaf såna här tal
5 + (-2) * (-3)
Ska bara fatta varför jag fattar med :laugh:
Kommer troligen aldrig använda det i livet. Har ju inte behövt än liksom :cautious:

Men det är ju alltid enkelt om man fattar. Tex min man - en levande miniräknare :p

Sambon fick förhandsinformation från en kund i dag som både är spännande och lite läskigt. Kunden kommer säga upp avtalet med företaget sambon jobbar på vid årskiftet. De kommer samtidigt kräva att det nya företaget erbjuder sambon en tjänst där :o. Ingen annan på nuvarande företaget kommer få samma erbjudande.

Har försökt friskanmäla mig på jobbet i över en timme men bli bortkopplad varvat med att ingen svarar och nu har tiden gått ut så jag blir visst hemma i morgon med. Skönt på ett sätt, mindre skönt på ett annat.
Nu har jag precis lyckats hämta tillbaka min hemnyckel som varit hos en kollega. Ser ingen annledning till att ha den kvar där längre.
I dag är en sån där dag där jag knyter samman en massa lösa trådar. Allt för att slippa städa hemma :idea::angel:

Letade efter annat på seaseas hemsida och såg att det fanns "spindelskrämmare" på sprayflaska. Undrar om sambon har lust ta en tur förbi affären i kväll :angel:
#hatarspindlar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 776
· Visningar
47 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka