Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp det har jag och jag fick till svar att det var inget att bry sig om utan äta laxermedel några dagar och dricka mycket vatten och tänka på vad jag åt och så kunde jag massera magen så tarmarna kom rätt .Ringde även kirurgen om dom hade några tips och den första jag träffade där hade ungefär lika koll som Leo Blev kopplad till en som hade telefontid på kirurgen och där fick jag till svar att kön var full så jag kunde ringa nästa helgfria vardag så nästan 30 minuter i telefon ringandes och telefonkö blev ingenting så då är det inget att bry sig om utan det är normalt när man har sådana besvär
Inget att bry sig om? Märkligt svarat av vården. Å andra sidan fick jag höra nåt annat lika märkligt idag (också av vården) samt att jag själv varit med om ett flertal tokigheter så jag borde väl inte vara så förvånad. När hade du tid hos kirurgen?

Inget att bry sig om? Märkligt svarat av vården. Å andra sidan fick jag höra nåt annat lika märkligt idag (också av vården) samt att jag själv varit med om ett flertal tokigheter så jag borde väl inte vara så förvånad. När hade du tid hos kirurgen?
Det är inte klart än .Är snart en månad sedan läkaren skrev remissen .Skulle tro det blir till hösten någon gång då det snart är semestrar och dom har dåligt med personal som jag fattat det opererar dom bara akut nu enligt bossen

Städat och plockat hela em. Funderar över gamla leksaker, pussel och barnböcker, är det värt att spara eller inte? Kan väl inte påstå att jag är särskilt sentimental (förutom över mina 40 barbies typ) och jag vet ärligt talat inte om jag kommer få egna barn som kan ha nöje utav det...

Idag jobbar vi på lagret. Världens bästa brevpress är så klart med. Mycket entusiastisk!
528017C9-605A-4AA0-B303-54D116B0AFCB.webp

Det är inte klart än .Är snart en månad sedan läkaren skrev remissen .Skulle tro det blir till hösten någon gång då det snart är semestrar och dom har dåligt med personal som jag fattat det opererar dom bara akut nu enligt bossen
Ja det är nog som vanligt över sommaren. Likadant här, det fattas massa sjuksyrror så det stängs vårdplatser nu under semestern.

Städat och plockat hela em. Funderar över gamla leksaker, pussel och barnböcker, är det värt att spara eller inte? Kan väl inte påstå att jag är särskilt sentimental (förutom över mina 40 barbies typ) och jag vet ärligt talat inte om jag kommer få egna barn som kan ha nöje utav det...
Skänk till bvc/vc/dagis?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka