Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja gammal plast är väl ingen höjdare men böcker och leksaker av trä brukar funka fintSakerna är ju typ 25-30 år gamla, det är ju mycket nytt med det här med plaster och sånt så vet inte om dom vill ta emot? Böcker iof, det vill dom kanske ha.
Frågade en kompis som jobbat på kvinnojouren om dom ville ha böcker och det trodde hon! Så jag kommer nog plocka ihop lite till domJa gammal plast är väl ingen höjdare men böcker och leksaker av trä brukar funka fint
Full fart i Malmö, eller?Intressant med skottlossning typ 50 meter från jobbet. Jag passerar där flera gånger varje arbetsdag, senast knappt två timmar före skottlossningen.
Full fart i Malmö, eller?
Nån som tyckte han/hon fick en dålig dom kanhända? . Fast det är ju lite vilda västern där.För det mesta, ja Sen är det mest intressanta att man öppnar eld mitt i stan, ljust ute och Rättscentrum 50 meter bort.
Men du verkar ha klarat dig i alla fall. Trevlig kväll på er !!För det mesta, ja Sen är det mest intressanta att man öppnar eld mitt i stan, ljust ute och Rättscentrum 50 meter bort.
Men du verkar ha klarat dig i alla fall. Trevlig kväll på er !!
3 livshotande tydligen. Dom kunde sikta vad det verkar.Intressant med skottlossning typ 50 meter från jobbet. Jag passerar där flera gånger varje arbetsdag, senast knappt två timmar före skottlossningen.