Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis och att döma av vilka, så tänker jag inte spela "Gråt inga tårar" ikväll.Jag må vara cynisk men det vet vi inte än. Att man skjuter där och då är givetvis tragiskt och onödigt men beroende på vilka de skadade är så är det mer självsanering ...
Mysigt!Det är fiskmåsblues här utanför eller om det till och med övas för att ha opera i midsommar, ljuvligt ljud
Man skulle kunna avskaffa landstinget helt tycker jagDe har väl för lite personal och prioriterar nog bort allt som är möjligt att prioritera bort. En jag känner är sjuksköterska och de har kris hela tiden och ännu mera kris nu på sommaren när folk ska ha semester. Den vikarie som skulle täcka upp för hennes kollega på semester sjukanmälde sig idag. Hon fick jobba över idag för det var kaos. Och så ser det ju ut på många platser i landet.
Helt okej, om en stund när jag vant mig och kan sortera bort ljudet lite lagomMysigt!
Basta är skönt. Hjälper faktiskt mot smärta. Vore kanske något för dig?Dom där jäkla nervsmärtorna driver mig till vansinne.
Känns som att händer och fötter svullnat så mycket det går utan att skinnet spricker, det bultar, värker i skelettet och känns som att jag typ bastar händer och fötter i 90 grader.
Förvånande blåst! Blir inte många timmars sömn inatt heller.....
Eller NOT!Mysigt!
Jobbar du på rättscentrum? Vilket pådrag! Vad är det för galning som är i farten ?Två döda bekräftade. Jag väntar nu på nummer tre innan det är sovdags.
Jobbar du på rättscentrum? Vilket pådrag! Vad är det för galning som är i farten ?
Å fy ! Men oerhörd tur att det inte skedde två timmar tidigare!Yes, det gör jag. Lämnade jobbet knappt två timmar före skottlossningen och gick min vanliga väg. Den väg som sedan blev brottsplats.
Jag har mina aningar men inga säkra uppgifter.
Här blåser det halv storm,men det är i alla fall varmare än i går .Jag har ätit rostad macka med köttfärsbiff rostad lök och senap, borde väl kunna kallas hamburgare? I så fall har jag ju gjort en ganska vanlig maträtt typ
Mätt och frusen efter besök på balkongen efteråt, kyligt ute och fiskmåsarna verkar ha tappat rösten en stund, stackarna men omkring 04:00tiden brukar det börjas med uppsjungning igen så har nog bara lite halvtidsvila eller siesta ett tag gissar jag på.