3 livshotande tydligen. Dom kunde sikta vad det verkar.
Ovanligt pricksäkra. Flera skadade på 15-20 skott. Nu är frågan bara om namnen stämmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
3 livshotande tydligen. Dom kunde sikta vad det verkar.
Så fruktansvärt tragiskt och onödigt3 livshotande tydligen. Dom kunde sikta vad det verkar.
Tydligen men har jag tur blir det föreSå du ska alltså vänta ända till hösten och ha ont medans?
Så fruktansvärt tragiskt och onödigt
De har väl för lite personal och prioriterar nog bort allt som är möjligt att prioritera bort. En jag känner är sjuksköterska och de har kris hela tiden och ännu mera kris nu på sommaren när folk ska ha semester. Den vikarie som skulle täcka upp för hennes kollega på semester sjukanmälde sig idag. Hon fick jobba över idag för det var kaos. Och så ser det ju ut på många platser i landet.Blir lite fundersam över vården
All skjutning är tragisk och onödig tycker jag, självsanering eller inte. Det kvittar hur mycket de sanerar så kommer det nya underifrån...Jag må vara cynisk men det vet vi inte än. Att man skjuter där och då är givetvis tragiskt och onödigt men beroende på vilka de skadade är så är det mer självsanering ...
All skjutning är tragisk och onödig tycker jag, självsanering eller inte. Det kvittar hur mycket de sanerar så kommer det nya underifrån...
Dom där jäkla nervsmärtorna driver mig till vansinne.
Känns som att händer och fötter svullnat så mycket det går utan att skinnet spricker, det bultar, värker i skelettet och känns som att jag typ bastar händer och fötter i 90 grader.
Förvånande blåst! Blir inte många timmars sömn inatt heller.....
Jovisst. Lite så känner väl jag också, men det hade varit skönast om skjutningarna inte förekom alls. Men det kommer ju aldrig ske.Visst är skottlossning som sådant tragiskt. Men beroende på vilka som är skjutna så kan jag känna att den som sig in i leken ger ...
Jovisst. Lite så känner väl jag också, men det hade varit skönast om skjutningarna inte förekom alls. Men det kommer ju aldrig ske.
Ja och jag hoppas att inga oskyldiga kom i kläm härGivetvis, framförallt eftersom oskyldiga ofta drabbas
Ja det är frågan, men det är onekligen så att det verkar stämma rätt bra.Ovanligt pricksäkra. Flera skadade på 15-20 skott. Nu är frågan bara om namnen stämmer.
Din variant av "Jag har inget att ta på mig" trots full garderob?När man (numera) har 20TB filmer/serier/dokumentärer och fortfarande inte har något att titta på