Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså mitt kundhelvete... har gått från idiot till sjukt jäkla otrevligt rikspucko.

Nu du kunden lilla är det bomstopp här. Ringde och pratade med min chef som bara låt det rinna av dig och blir hen för jäkla dum be henom kontakta mig. Har nu skickat över mailkonversationen till chefen som ringde tillbaks och bara skrattade och sa att det var en rolig fan. Skönt med bra support från jobbet.

Kundhelvetet mailade i alla fall till kollegan (som han trodde jobbade på annat företag) och bad om ursäkt för sin korta ton. Kollegan fick bita sig i tungan för att skriva ett enkelt men trevligt svar :rofl:

Tar ju sådan jäkla energi!

Var förbi en kul konstutställning idag.
Metallskulpturer. T.ex. den här, en Öring. :D

35474087_1626270417486821_6503116803005218816_n.jpg

@skerper har du ringt vc än :cautious:
Japp det har jag och jag fick till svar att det var inget att bry sig om utan äta laxermedel några dagar och dricka mycket vatten och tänka på vad jag åt och så kunde jag massera magen så tarmarna kom rätt .Ringde även kirurgen om dom hade några tips och den första jag träffade där hade ungefär lika koll som Leo Blev kopplad till en som hade telefontid på kirurgen och där fick jag till svar att kön var full så jag kunde ringa nästa helgfria vardag så nästan 30 minuter i telefon ringandes och telefonkö blev ingenting så då är det inget att bry sig om utan det är normalt när man har sådana besvär

Lämnat in telefonen igen, så återigen sitter jag här med den segaste telefonen i hela världen. :meh: jag fick be I att kolla på ikea efter hur mycket bäddmadrasser kostar där då min telefon vägrar ladda sidor. Efter många om och men kom jag in här... jag har äntligen fått upp lite tavlor på väggarna. Det slutade med att jag fick spika istället för skruva, väggarna var stenhårda och jag slant med skruvdragaren 3 gånger och det höll på att uppstå blodvite...

Försöker rensa ur min gamla häck till dator så sonen kan ta över den. Är hur mycket skit som helst i den och jag vet inte vad som krånglar mest, datorn eller den externa hårddisk som allt ska läggas över på. Det här kommer ta tid

Jag blir skogstokig, hittar inte adaptern till min a/c sladd, helt mitt eget fel eftersom jag har ett klart minne av att jag sparkade undan den istället för att ta upp och tänkte att det gör jag senare och nu hittar jag inte den djävulen. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka