Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har leveranserna kommit Började inatt men har aldrig i mitt liv haft så ont i kistan då jag setat på toa någon gång .Måste vara någon tarm som inte ligger där den ska

Nu har leveranserna kommit Började inatt men har aldrig i mitt liv haft så ont i kistan då jag setat på toa någon gång .Måste vara någon tarm som inte ligger där den ska
Gå iväg med dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Man kan dö av tarmvred och eller tarmen dör o du får en påse på magen . Det är ingen som tackar dig då,skit i chefen ,han får lösa sina egna problem.

Snart är det midsommar, det märks :p

Söndagen har bjudit på allt från sol till åska och hagel i Göteborg. Vid 18-tiden fullständigt vräkte det ner hagelskurar samtidigt som åskan dundrade.
– Det var en väldigt kraftig skur. Hade den pågått med samma kraft i en timme hade det fallit upp mot 50 millimeter, säger Christoffer Hallgren meteorolog på Foreca.

http://www.gp.se/nyheter/göteborg/hagel-och-åska-över-göteborg-1.6621437

Min middagsgäst gick nyss hem. Så trevligt med alla som kommer förbi spontant och hänger. Nu var det en stylist som kikade in lite spontant. Skulle just käka så vi åt ihop. Hon hade dessutom med ett bättre rödvin så det blev hur trevligt som helst.
Helt plötsligt gick åskan stenhårt utanför över vattnet så det var ngt av ett skådespel. Vi sprang även ut på balkongen och räddade mattan som nu hänger lite öhm bohemiskt över trappräcket i trapphuset.

Nu dricker jag den sista rödvinsslatten och lyssnar på Cornelis. Ska snart ta tag i disken..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 246
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar