Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att den heter klassiker, den borde heta glassiker!GB Storpack Klassisk glasspinnar inte bra, inte bra, inte bra
Cykla?
Gjorde en sån häromdagen, åts med grädde och glass. Galet gott!Fick för mig att gå ut och plocka en näve rabarber, så nu står det en smulpaj i ugnen med rabarber/jordgubbar
Blev sugen att åka på jobbet tidigare i morgon och simma jag åxo innan jag stängerKollar på fotboll och ska strax äta lite kvällsmat.
Imorgon ska jag simma på morgonen följt av jobb och stall. Och fotboll såklart!
Gå iväg med dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Man kan dö av tarmvred och eller tarmen dör o du får en påse på magen . Det är ingen som tackar dig då,skit i chefen ,han får lösa sina egna problem.Nu har leveranserna kommit Började inatt men har aldrig i mitt liv haft så ont i kistan då jag setat på toa någon gång .Måste vara någon tarm som inte ligger där den ska
Om jag hinner ska jag ringa VC i morgon och höra vad dom sägerGå iväg med dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Man kan dö av tarmvred och eller tarmen dör o du får en påse på magen . Det är ingen som tackar dig då,skit i chefen ,han får lösa sina egna problem.
Du hinner,det tar inte många minuter.Om jag hinner ska jag ringa VC i morgon och höra vad dom säger
Du måste, börjat tarmen dö så är det riktigt allvarligt!!,,,Om jag hinner ska jag ringa VC i morgon och höra vad dom säger
Om jag hinner ska jag ringa VC i morgon och höra vad dom säger