Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick en ynka liten regnskur på morgon så asfalten blev blöt :( molnen hänger här men vägrar släppa ifrån sig något regn :rage:

Så säg mig, var är regnet, vänner?
Ser ni regnet, vänner?
Undran och skräck jag känner – var var var?
Jag undrar blott: var är regnet, broder?
Ge mig regnet, syster!
:)

Jag fick en ynka liten regnskur på morgon så asfalten blev blöt :( molnen hänger här men vägrar släppa ifrån sig något regn :rage:

Ser ni regnet, vänner?
Ge mig regnet, syster!

Regnet är här. Det kom precis en störtskur på mina lakan som hänger ute på tork.

Vad är det för mat?

/hälsningar kattslaven
Hon har på sista tiden helt slutat äta den mat vi serverat (orijen torrmat och Pussi blötmat). Var in på zoobutiken häromdagen och köpte en liten påse Canagan och på personalens inrådan en liten påse Nutrima (som enligt personalen skulle vara mycket smakligt och gå hem hos många kräsna katter). Nutriman vägrar bägge katterna äta, men Frasse-katten kastade sig över Canagan.

Gick också tillbaka till Sheba blötmat, och den äter hon också med god aptit. Just nu. :up:

Att sedan Esther vägrar äta Canagan är ett mindre problem, hon älskar sin Orijen. Hon vägrar allt vad blötmat heter tyvärr. :laugh:

Ser ni regnet, vänner?
Ge mig regnet, syster!
Det regnar här, faktiskt.

Hon har på sista tiden helt slutat äta den mat vi serverat (orijen torrmat och Pussi blötmat). Var in på zoobutiken häromdagen och köpte en liten påse Canagan och på personalens inrådan en liten påse Nutrima (som enligt personalen skulle vara mycket smakligt och gå hem hos många kräsna katter). Nutriman vägrar bägge katterna äta, men Frasse-katten kastade sig över Canagan.

Gick också tillbaka till Sheba blötmat, och den äter hon också med god aptit. Just nu. :up:

Att sedan Esther vägrar äta Canagan är ett mindre problem, hon älskar sin Orijen. Hon vägrar allt vad blötmat heter tyvärr. :laugh:
Min är tokig i Sheeba men den är ju så jädrans dyr och om man ger honom den så vägrar kattuslingen att äta nån annan blötmat i flera dagar efteråt. :grin:

Nej passa dig .Har en kompis som blev utan styrlapp då han körde dagen efter så det är farligare än man tror
Lappen gör väl inget om folk blir av med? värre när reaktionsförmågan är nedsatt och folk blir av med livet eller blir ohyggligt skadade p.g.a idioter.
Jag förlorade en väldigt nära vän för många år sen :cry:

Inget regn här nu, solen visar sig lite mellan molnen och värmer gott.
Den lite mera rejäla skuren verkar uteblivit.

Pysslar med: kollar fotbollen så klart :)

Canagan vägrar katten. Köpte en provpåse. Katten stirrade med svavelgul blick "Du vill att jag ska äta det här?" Så den fick min pappas stallkatt som kastade sig över den :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 541
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
51 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat