Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är bra att det får växa för pollinerare :p Lite lagom äng är fint och modernt ;)
Jag hade hellre haft en exploderande gräsmatta än ett kastrullskåp som exploderade, överaskningen när sakerna mötte mig när jag öppnade var inte rolig. :nailbiting:

Kaffet uppdrucket, håret borstat så nu har jag inget att skylla på så nu får jag ta itu med det där besöket i butiken. :meh:

Ingen fara, jag har en hel lägda också och med tanke på hur mycket fart det är på min bonde som slår den så lär den bli slagen i september :laugh:

Ska försöka engagera mig i att byta ut mina lösenord till mail, FB och sånt. Görs alldeles för sällan!
Fb blir rätt ofta när jag blir utloggad och har glömt vad jag hade för lösenord.
Nu börjar det bli krångligt att komma ihåg alla plus de på jobbet med som ska bytas i tid och otid

Det är bra att det får växa för pollinerare :p Lite lagom äng är fint och modernt ;)
Jag hade hellre haft en exploderande gräsmatta än ett kastrullskåp som exploderade, överaskningen när sakerna mötte mig när jag öppnade var inte rolig. :nailbiting:

Kaffet uppdrucket, håret borstat så nu har jag inget att skylla på så nu får jag ta itu med det där besöket i butiken. :meh:
Jag har nu kommit hem igen.

Nu ska jag ta itu ned tvätten. Och så funderar jag på om håg ska baka kakor. Eller helt enkelt krypa upp i soffan med en bok. Och te. Massor med te.

Har dammsugit, tvättat en tvätt (som jag ska hänga ut nu när det ser ut som om det har regnat färdigt), veckohandlat, startat BBQ-revben i crock-potten (middag ikväll).... Så nu tänker jag att det kunde varit lite skönt att hitta något nytt kul ställe att promenera på, och att kanske sitta lite med släktforskningen. Eventuellt också baka något gott, för allt jag har bakat den senaste tiden har jag inte fått äta en smula av.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 147
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar