Vi klippte allt igår.Jodå, jag klagar egentligen inte men det hade varit bra att hinna klippa gräsmattan snart... den exploderade när det kom regn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi klippte allt igår.Jodå, jag klagar egentligen inte men det hade varit bra att hinna klippa gräsmattan snart... den exploderade när det kom regn.
Det är bra att det får växa för pollinerare Lite lagom äng är fint och modernt
Jag hade hellre haft en exploderande gräsmatta än ett kastrullskåp som exploderade, överaskningen när sakerna mötte mig när jag öppnade var inte rolig.
Kaffet uppdrucket, håret borstat så nu har jag inget att skylla på så nu får jag ta itu med det där besöket i butiken.
Jag är lite lätt bakfull idag
Det är bra att det regnar, då behöver jag inte fundera på det där med ridning på ett tag.
Vi klippte allt igår.
Hur många vill du passaJag har frågat nu, vet att hon hintade om någon speciell vecka de skulle behöva hjälp med tidigare. Men då fick det ju läggas på is med tanke på att min katt fungerade dåligt med andra djur överlag. Hoppas det går att fixa om en inte allt för lång framtid
Å jag blev just mannen i förhållandet
Rätt prioriterat.Då vilade jag upp mig för att orka festa på kvällen (och orka hoppa hoppborg, f-n vad jobbigt det är!)
Min manliga man
Haha, skoja inte. Du bor ju tillräckligt nära för att det ska kunna omsättas i praktikenHur många vill du passa
Fb blir rätt ofta när jag blir utloggad och har glömt vad jag hade för lösenord.Ska försöka engagera mig i att byta ut mina lösenord till mail, FB och sånt. Görs alldeles för sällan!
Kmart? Det är typ favoritbutiken, dom har allt! finns även Woolworths vilken är mer som ica
Jag har nu kommit hem igen.Det är bra att det får växa för pollinerare Lite lagom äng är fint och modernt
Jag hade hellre haft en exploderande gräsmatta än ett kastrullskåp som exploderade, överaskningen när sakerna mötte mig när jag öppnade var inte rolig.
Kaffet uppdrucket, håret borstat så nu har jag inget att skylla på så nu får jag ta itu med det där besöket i butiken.
PrecisHaha, skoja inte. Du bor ju tillräckligt nära för att det ska kunna omsättas i praktiken
Jag röstar på det sistaJag har nu kommit hem igen.
Nu ska jag ta itu ned tvätten. Och så funderar jag på om håg ska baka kakor. Eller helt enkelt krypa upp i soffan med en bok. Och te. Massor med te.
Det lutar åt det faktiskt. Jag har redan hamnat i soffan med boken i knät. Bara det att jag inte ens startat tvättmaskinen än...Jag röstar på det sista
Jag slapp affären en kompis ringde och ville komma förbi och ta en kaffe så hon handlade på vägen. Jag skulle bara ha cigg och mjölk så jag bad henne köpa det.Jag har nu kommit hem igen.
Nu ska jag ta itu ned tvätten. Och så funderar jag på om håg ska baka kakor. Eller helt enkelt krypa upp i soffan med en bok. Och te. Massor med te.