Plötsligt händer det.Jag slapp affären en kompis ringde och ville komma förbi och ta en kaffe så hon handlade på vägen. Jag skulle bara ha cigg och mjölk så jag bad henne köpa det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plötsligt händer det.Jag slapp affären en kompis ringde och ville komma förbi och ta en kaffe så hon handlade på vägen. Jag skulle bara ha cigg och mjölk så jag bad henne köpa det.
/lindar flätan i håret runt lillfingret
Nehej nu måste jag göra nåt åt stuvlådan! Den är överfull med bitar jag sparat för de kan vara bra att ha. Men till vad?
Tygkassar syr jag till förbannelse. Väskor har jag i överflöd. Korgar kan jag inte göra för tillfället för jag har inget mellanlägg hemma och det är köpstopp på sygrejer tills förrådet är tömt (eller åtminstone minskat rejält).
Vad mer kan jag hitta på?
Nehej nu måste jag göra nåt åt stuvlådan! Den är överfull med bitar jag sparat för de kan vara bra att ha. Men till vad?
Tygkassar syr jag till förbannelse. Väskor har jag i överflöd. Korgar kan jag inte göra för tillfället för jag har inget mellanlägg hemma och det är köpstopp på sygrejer tills förrådet är tömt (eller åtminstone minskat rejält).
Vad mer kan jag hitta på?
Ja, Woolworths var det! Dit ska jag åka och bunkra schampo/balsam och te!
Dockkläder.
Lapptäcken.
Quilts är fantastiskt fina och perfekta när man en massa olika bitar. Dessutom kan du säkert sälja den för en bra peng om du inte vill behålla den själv. För någon som du som kan sy verkar det vara relativt okomplicerat.
Kattleksaker? Möss, prasselkudde?Mjo, lapptäcke har jag funderat på. Ett gigantiskt till sängen. Men det är så tråkigt att klippa bitar Har en korg med 10x10 cm rutor som jag tänkt göra nåt kul med.
Äsch, jag får fundera vidare och under tiden syr jag en tygkasse till.
Kanske ska sy ett schabrak till ponnyn. Undrar vad jag kan använda som stoppning...
Har regnat här åxo så jag eldar ris idag .Har ingen stor brasa då det är lite med plats och träd runt och inte så långt till uthuset .Så det får bli myseldning idag och får elda flera gånger om jag ska få bort högenRegnar här lite nu o då,verkar som regnet har svårt för att bestämma sig.
Det brukar inte vara det enklasteVi har hittat mat som Frasse-katten äter!
Vad är det för super schampoo du hittade där?? Jag handlar ofta där men nu har vi nåt anti duff ( ??) Schampoo... jag e inte nöjd.. vill prova schampoo bars men tills jag hittar det...
Klippte min igår mellan regnskurarnaSamma här! nu regnar det för fullt
Nej passa dig .Har en kompis som blev utan styrlapp då han körde dagen efter så det är farligare än man trorJag känner mig lite seg faktiskt och bör nog inte köra bil på några timmar
Vi har hittat mat som Frasse-katten äter!
Organic Care hette det. Jag är allergisk mot så många shampon/balsam/inpackningar. De jag tål hyfsat brukar vara dyra. Men det här kostade ju ingenting och jag tål dem typ helt.
Jag köpte ngt grönt. Är inte hemma nu och kan inte kika på flaskan.
Te och marmelad köpte vi från Yarra Valley. Jag hade ngt fläder/äppke/etc te som var fantastiskt. Och en marmelad med mango och vanlij älskade vi också.