Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har så jäkla ont i huvudet. Kan inte ta mer huvudvärkstabletter och mår redan illa av de jag tagit. Urrk. :meh:

Inser att jag förmodligen inte behöver handla kryddor, torrvaror, konserver etc tills jag flyttar.
Jag är fan en samlare som bör vara med i Outsiders. Är jag minsta osäker om jag har tillräckligt av ngt handlar jag det. Oftast hade jag redan tillräckligt. ;)

Det regnar här också :bow::bow::bow::bow::bow: Så jag instämmer i firandet :banana:

Har suttit på helspänn hela dagen och varit beredd att evakuera häst som fick det lite hett om öronen :nailbiting: Men nu verkar släckningsarbetet vara under kontroll så lite regn (tyvärr med betoning på lite, men man tager vad man får!) på det är mycket välkommet! :love:

God söndagsmiddag!

98CF4D49-80D2-42BB-B0F0-20355110EBF4.webp

Varit och ridit fina hästen en sväng och pälsbollen fick följa med som handhäst. Underbart taggade båda två :love:
Nu väntar jag på att katt nr 2 och 3 ska behaga komma hem och på att maten i ugnen ska bli klar, bakad färskpotatis med rödlök och laxfile :d
I morgon börjar jag jobba igen, tre veckor kvar bara :up:

Så avlöst av den yngre generationen som får fortsätta bala längre bort och i regnet som kommer o går,jäkla labilt väder, regna på nu då!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 896
· Visningar
51 466
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar