Regnet är på väg.Här hopar sig molnen hotfullt, hoppas på regn, ser lovande ut och enligt smhi's radar verkar det än mer lovande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Regnet är på väg.Här hopar sig molnen hotfullt, hoppas på regn, ser lovande ut och enligt smhi's radar verkar det än mer lovande.
Mitt kastrullskåp har övre hyllan rasat på, fick en rejäl överraskning när jag öppnade. Får ringa hyresvärden imorgon, hyllfästet trasigt. Inget gick sönder iaf. men jag fick parera för att inte få okontrollerad lavin med saker i fritt fall.
Köket är nu total röra
Tillägg: det regnar fortf.
usch.Jag sitter och tittar på en rökpelare som åskan har åstadkommit
Du och jag alltsåInte ett dugg på kartan för mig i alla fall
Annars har jag just sett att jag har en katt. . Kom in, drack vatten, käkade, kelade lite och gick ut. Nästan som en tonåring
Håller tummarna att beskedet blir superbraHoppas också på regn. Håller på och städar här hemma nu och försöker bli trött nog att sova. Istället blir jag bara hungrig Vet inte hur det ska gå att sova inatt. Imorgon eller i övermorgon ska jag få ett besked kring en sak som utan tvekan kommer påverka mitt liv väldigt mycket. Jag hoppas på ett extremt positivt besked men är rädd att det inte blir så...
Det kom ett par rejäla åskskurar sen faktiskt .Vilket antiklimax