Sitter och plippar in namn, födelsedatum och orter i mitt släktträd på Family Tree. Under otålig väntan att mina testresultat ska ramla in..... Jag.har.inget.tålamod........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns fördelar med att bo mindre centralt iblandHaha, jag vill inte veta!
Och du skickade den vidare...Från ingenstans kom det en storm och med tanke på att allt är öppet,korsdrag mm så blev det ett jäkla liv när saker blåste ner/igen
Mat o potatis på spisen och i ugnen,hungrig.
Jag antar att du menar vinden,för vill du ha maten får du masa dig hit.Och du skickade den vidare...
Jag sitter och tittar på en rökpelare som åskan har åstadkommitÅska med nästan inget regn här och det är småbränder över nästan hela länet. Det är riktigt ruskigt nu.
Det gjorde jag igår,idag fick jag reda på att det var en lada ett par km fågelvägen som brann upp.Jag sitter och tittar på en rökpelare som åskan har åstadkommit
Eller ned .Det är inte så långt från mig och det är ett område på 300/75 meter som brinner och helikopter är på väg .Ville inte gå fram till branden utan vände vid brandbilarna .Upptäckte det då jag höll på att baxa in vedutrustningen att brandflyget cirkulerade inte långt från mig så jag åkte och kolladeDet gjorde jag igår,idag fick jag reda på att det var en lada ett par km fågelvägen som brann upp.
Jag sitter och tittar på en rökpelare som åskan har åstadkommit
Pippar .... läste jagSitter och plippar in namn, födelsedatum och orter i mitt släktträd på Family Tree. Under otålig väntan att mina testresultat ska ramla in..... Jag.har.inget.tålamod........
Oj då.....Pippar .... läste jag
Jag behövde aldrig kolla,en kort stund efter att jag såg rökmolnet så hörde jag pip,tut,pip,tut,wiwiwiwiwiw.Eller ned .Det är inte så långt från mig och det är ett område på 300/75 meter som brinner och helikopter är på väg .Ville inte gå fram till branden utan vände vid brandbilarna .Upptäckte det då jag höll på att baxa in vedutrustningen att brandflyget cirkulerade inte långt från mig så jag åkte och kollade
Pippar .... läste jag