Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens konstaterande:
Dressyrtävlingar kostar inte lika mycket i hela landet. Det finns tävlingar på andra ställen i landet, som är billigare än i Stockholm. :D

(Ja, jag hade på riktigt inte fattat detta tidigare. Trodde att alla tävlingar höll +/- samma pris som Stockholm. Jag hade fel.......:p)

Migränet börjar vara hanterbart nu. Fy fan vilken skitdag. Vita katten har varit vid min sida hela dan däremot :heart
Hoppas stenhårt på regnet i morgon och flera dar framöver. Har nog aldrig längtat så mycket efter regn i hela mitt liv!

Här har det mulnat på och blåser hyfsat mycket så nu går hästarna och äter gräs igen :up:

Tror jag ska roa mig med att färga håret. Det blir så sjukt solblekt och trots att jag föddes som vitblond passar jag inte längre i för ljust hår.

Dagens konstaterande:
Dressyrtävlingar kostar inte lika mycket i hela landet. Det finns tävlingar på andra ställen i landet, som är billigare än i Stockholm. :D

(Ja, jag hade på riktigt inte fattat detta tidigare. Trodde att alla tävlingar höll +/- samma pris som Stockholm. Jag hade fel.......:p)
Du skulle bara veta vad jag har för stallhyra :angel:

+28 nu inget regn alls och inget regn i sikte dom närmsta 5 dagarna. :banghead:
Inte ens en liten åskskur :( Det har inte regnat på 1 ½ månad...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
48 559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat