Ja ,eller hur.Äter migräntabletter som godis.Just nu är det vidrigt ute.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ,eller hur.Äter migräntabletter som godis.Just nu är det vidrigt ute.
+1 på den.Ja ,eller hur.Äter migräntabletter som godis.
Jag har inte fått hem min änSkönt att höra att det inte bara är jag som är sen med veden
Jag tror att det kallas regn?! på balkongkanten är det typ 5 droppar/sida.
(grannarna ovanför är inte hemma.)
Dom hotade med 0, 6mm förut men det försvann, nu står det 1,1 och lite till så några droppar borde ju komma faktiskt.
Åska med nästan inget regn här och det är småbränder över nästan hela länet. Det är riktigt ruskigt nu.
Inte nog med alla bränder som blir ändå nu, åskan ska hjälpa till med om det vill sig illa.Åska med nästan inget regn här och det är småbränder över nästan hela länet. Det är riktigt ruskigt nu.
Usch vad läskigt!
Ja, slår det ner i närheten här är risken stor att det börjar brinna. Det har som sagt inte regnat på länge och nu har det bara kommit några enstaka droppar.
Inte nog med alla bränder som blir ändå nu, åskan ska hjälpa till med om det vill sig illa.
Du skulle bara veta vad jag har för stallhyraDagens konstaterande:
Dressyrtävlingar kostar inte lika mycket i hela landet. Det finns tävlingar på andra ställen i landet, som är billigare än i Stockholm.
(Ja, jag hade på riktigt inte fattat detta tidigare. Trodde att alla tävlingar höll +/- samma pris som Stockholm. Jag hade fel.......)