Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörre du du. Skicka hit dom där molnen.Häcken klar och jag har kört riset in i skogen nu ska jag duscha, och sen åka ut till mamma och leta telefon.
@RedHyuuga jag såg den igår och gillade den. Det är ju en uppföljare på jurassic world, och en liten twist finns det nog tycker jag.
Visa bifogad fil 15999
Jo jag tyckte det iaf.Hörre du du. Skicka hit dom där molnen.
Ah så den är värd att se då?
Hmm, få se om jag orkar pallra mig å se den då.Jo jag tyckte det iaf.
Sitter på altanen och lyssnar på helikoptrarna som fortfarande flyger oavbrutet över området.
Var det typ samma upplägg som innan eller var det en twist?
Maten uppäten, nu slöar vi lite innan vi åker till Stockholm på konsert!
Katy Perry!Vem ska ni se?
Sitter på altanen och lyssnar på helikoptrarna som fortfarande flyger oavbrutet över området.
Det beror nog på. Sitter de i en vägg går det nog inte att flytta.
Alltså, det verkar vara en hel vetenskap så min tanke är att det kanske är bäst att låta dem vara och hoppas på att det stämmer att bin inte gör någon skada på fastigheter:
https://www.anticimex.com/sv-SE/skadedjursproblem/identifiera-skadedjur/-bin/
Spindelpopulationen i Sverige kommer att minska och biologer grubbla över okänd orsak.
Och ögongodis! Glöm inte bort ögongodiset för bövelenJag gillade den. Dinosar liksom
Just nu är det vidrigt ute.29.5 i skuggan,skjut mig
Dom påstår att det ska regna i natt o imorgon på morgonen,hoppas det kommer hit tidigare för jag kräks snart.
Och ögongodis! Glöm inte bort ögongodiset för bövelen