Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det är jag egentligen inte ;) Jag är nämligen inte så där rigid att veden ska vara färdigkluven och staplad som senaste veckan efter att sista snön försvunnit.
Nej inte jag heller men man missar lite torkväder när man väntar länge och om man börjar tidigare så slipper man den jäkla värmen men annars börjar jag då dom andra för länge sedan är färdiga

Elen har gått för mer än 5000 hushåll i Bollnäs :down: så nu sitter jag och ser sorgset hur mobil och platta långsamt laddas ur.:arghh: Felsökning pågår. Haha! Och naturligtvis på en söndag EM.

En av tre.... :) Färgen skulle blivit lite blåare, i stället för halvmesigt grönblå - men jag är rätt nöjd ändå. Den blev söt, och jag hoppas att mottagaren tycker så också.... :)
20180610_125357.jpg

Och nu upptäcker jag att det regnar in i skorstenen :meh: finns en "röklucka" I köket, och där innanför droppar det :banghead:

Funderar på om jag orkar gå till gymmet ikväll eller bara ska ta en sväng på mossen och utegymmet. Väldigt stillasittande jobb den här helgen så det behövs motion :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 777
· Visningar
47 918

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka