Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lugnt nu då min rehabutredning blir klar först i vår och hur det gått med övertiden vet jag inte i nuläget .Rehaben har stött på patrull då jag fått bråket och inte kan träna utan att tarmarna faller ut .Men bossen är nog glad att jag inte fått sparken då jag har så mycket jobb med badanläggningen vi tagit över och hade jag inte varit kvar hade han fått sköta det själv då alla har häcken full även jag utan det jobbet .Kommer att bli knepigt med min arbetstid i sommar då jag ska öppna badet på morgonen och jobba med annat under dagen och sedan stänga till kl 20 på kvällen .Jag får väl jobba som i vården med delade turer annars blir det 2 timmar övertid var dag .Men som tur är har en annan kille tagit på sig att sköta det under helgerna@skerper hur har det gått med facket och hela röran på ditt jobb?
SKICKA HIT!! Vill också ha!Edit: Det öser ner nu
Det var lika här åxo .I morgon kunde det komma mellan 20-40 mm nu är det knappt 10 och tiodygns är rätt värdelösa .Det är bra om det stämmer två dygn framåt
SMHI sa tio mm nu på onsdag nu är det ändrat till 1,9 och det lär väl krympa ännu mer.
Kan det inte sluta att locka med regn, lägg ner tiodygnsprognoserna de ändras ju bara ändå
Vänta tills i morgon då är det värre ändåHej träningsvärk, känns mer idag att jag var ute och red igår, även om vi bara skrittade.
Om en timme ska jag till stallet och lämna lite saker som ska säljas, sen blir det familjedag med personalklubben från jobbet. Tror det skulle grillas också. Hoppas det blir kul.
Är ledig imorrn ändå, så det kommer va lugnt.Vänta tills i morgon då är det värre ändå
Nehej vad ska man hitta på? Borde rensa ogräs, men jag smälter bort i värmen.. Jag är inte byggd för värme!
Kanske plocka in hästarna ett par timmar så de slipper insekter och sol. Dessutom har jag eksemtäcken att laga Suck. Varför skaffade jag två eksemhästar? Dålig idé.
Var blev det?Ligger på stranden och ska nog ta ett bad strax.
Maken ville till fjällnora. Men oväntat lite folk än så länge!Var blev det?
Jag försöker tjata ut barnet till något liknande...Maken ville till fjällnora. Men oväntat lite folk än så länge!