Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är allergisk mot båda sorterna så här dödas allt som är randigt o låter bzzzzzzzz.Tycker nog man bör ge dom chansen att överleva först innan man tar död på dom.
Getingar är en annan historia...
Ropar på @sthu som kan förklara då hon jobbat med sådana "odjur"Varför ska jag ringa dem? Vad kan hända, menar du, mer än att det är lite irriterande med ljudet?
Vad är det för tillskott?Min pappa ringde och berättade att hans artros blivit mycket bättre sen han började ta våra hästtillskott för 7 dagar sen. Så kul att kunna hjälpa honom som gjort så mkt för mig i livet!
Fin! Men är det inte jobbigt att cykla med alla blommorna? Eller ni kanske tar ut dem då?Nu ar jag klar med dagen's pyssel. Maken fick roja bort en halv vintunna som var trasig och bara inneholl ogras. Nu ar sommaren's pyssel (for det hornet) klart!
Visa bifogad fil 15975
Vad är det för tillskott?
Snyggt!Nu ar jag klar med dagen's pyssel. Maken fick roja bort en halv vintunna som var trasig och bara inneholl ogras. Nu ar sommaren's pyssel (for det hornet) klart!
Visa bifogad fil 15975
Bin skadar INTE huset det minsta, enligt anticimexs hemsida. Man ska i största möjliga mån låta bin vara, står det.Dom brukar gnaga på trävirket (antar att du inte har sågspån som isolering) men dom bör nog
flytta till en bikupa.
Fin! Men är det inte jobbigt att cykla med alla blommorna? Eller ni kanske tar ut dem då?
Tilläggas kan att jag är för onykter för att bry mig om den feta spindeln som hänger och dingla där-
var rädda om er, fundera över vad ni vill ha med om ni behöver evakueras!
Det finns plats här om du står ut med stöket. Det är väl cirka en timme norr om Örebro.
Jag tror inte att det kommer gå så långt, men ja, man funderar ju en hel del på vad man skulle ta med sig och vart man skulle ta vägen.