Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Perfekt recept om du vill känna dig ungdomlig, Kom att tänka på hemkört och päronsaft, numera undviker jag päronsaft helst :angel:

I halvtidsvilan på forbollen körde jag regnringdans runt vardagsrumsbordet, fatta vad jobbigt det är att ringdansa ensam fick rusa så mycket jag kunde för att hinna kapp mig själv som partner.
Sista minutrarna av matchen körde jag sittandes häckvickning, kom igen regnet, kom igen! :bump:
Jo men kom på jag ska ta en diklo till ikväll så det kanske inte är bra med sprit .Grannen har jobbat som sjuksköterska och jag nämnde på min inflammerade armbåge och sa armen var rätt kraftlös men hon höll inte med då jag lyfte veden hur som helst .Så pillren har gjort lite verkan men nu känns det som man är på ruta ett igen med både värk och kraft men kanske ska skippa diklon och ta en grogg istället

Jo men kom på jag ska ta en diklo till ikväll så det kanske inte är bra med sprit .Grannen har jobbat som sjuksköterska och jag nämnde på min inflammerade armbåge och sa armen var rätt kraftlös men hon höll inte med då jag lyfte veden hur som helst .Så pillren har gjort lite verkan men nu känns det som man är på ruta ett igen med både värk och kraft men kanske ska skippa diklon och ta en grogg istället
Klokt. Jag tog ett glas vin :). Skål

Jag läste första raden väldigt väldigt fel och fick se en konstigt bild...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 634
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar