Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just call me.... THE RAINMAKER
Edit: Det öser ner nu
Kanske inte alls din stil men jag såg en käpp som var riktigt snygg. Mörk och med små intensiva blommor på den. Och såg ut att vara hopfällbar.Funderar över peppiga saker som om jag ska införskaffa en käpp, eller om det bara kommer att bli kontraproduktivt belastningsmässigt. Majoriteten av årets dagar kan jag ju liksom springa, men sen kommer de där dagarna då jag måste släpa mig fram och stödja mig på det som finns runt. Det skulle kanske kännas mer värdigt att dra fram en hopvikbar käpp en sån dag, än att lite diskret försöka luta sig mot väggar, räcken eller en person.
.Synd bara jag inte har någon öl hemma och kunde fira .Har bara vodka .Får göra en drink på vodka och saft
Men hallonsaft går braPerfekt recept om du vill känna dig ungdomlig, Kom att tänka på hemkört och päronsaft, numera undviker jag päronsaft helst
I halvtidsvilan på forbollen körde jag regnringdans runt vardagsrumsbordet, fatta vad jobbigt det är att ringdansa ensam fick rusa så mycket jag kunde för att hinna kapp mig själv som partner.
Sista minutrarna av matchen körde jag sittandes häckvickning, kom igen regnet, kom igen!
Det hotas med regn här imorgon.SMHI påstår att det ska bli 29 grader imorgon
Jag vill inte. Jag avgår. Hatar den där värmen.
SMHI påstår att det ska bli 29 grader imorgon
Och här ska det bli 28 grader och sol i morgon. Dålig tajming. Jag har saker att göra. Min rhododendron har f.ö. börjat sloka av vätskebrist. Den är precis på väg att blomma men om jag inte vattnar lär det inte bli något.Det hotas med regn här imorgon.
Skicka hit det!Edit: Det öser ner nu
Nu kom notis på mobilen att det blir åska med, neeeeej! åskan lär ju riskera mer ofog än dom ev. små regndropparna kan göra nytta. Tydligen har det frågats(?) om brandflyg att ha i beredskap då vi har såpass brandrisk i landet (inte läst noga). Blommor, trädgårdsland och annat känns som det inte gör så mycket, jag är mest oroad att folk, djur, byggnader kan råka riktigt illa ut om det här vädret inte får ett ordentligt uppehåll snart.
Om det regnar här ska jag baske mig kolla så ingen granne skojjar och har duschslangen utanför fönstret innan jag tror på det.Det spöregnade ett tag och åskade (bullrar fortfarande lite) men nu är det ett stilla sommarregn och luktar så där gott - även inne i Bollnäs - som bara ett sommarregn kan
SMHI påstår att det ska bli 29 grader imorgon
Är nog bäst att passa på, för det ser ut som om det kan vara sista riktigt varma dagen på länge - här i alla fall....Älskar det!!! Ska hänga i parken imorgon, steka i bikini och dricka prosecco!