Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte just riva ner klyven och sågen men tog först en promenad upp i skogen efter en väg jag äger ..såg att ved verktygen får stå uppe lite till .Var 4 björkar som böjt sig eller fallit över vägen .Ska låta det bli lite svalare så måste jag hugga upp skiten .Såg även en gran som mäter en meter i roten som var torr alldeles vid högspänningen men det får bli elverkets huvudvärk för jag vill inte fixa så hela byn blir strömlös

Bilen är fixad :up: jag har nu yrat runt borgholm i jakt på en pizzeria och nu sitter hundarna och jag vid stranden och myser :love::d

908856E0-F072-4F11-9578-BE5C9B0CA2D8.webp

Precis hemkommen från kompis. Fick rida på fullblodet, som var min hästs hagkompis när jag köpte henne. Ridit honom innan och idag märkte jag att takterna sitter fortfarande i, men det märks att jag inte ridit på länge.
Så öm i benen och fick en början till skav på höger ringfinger. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
84 85 86
Svar
1 703
· Visningar
46 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka