Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Klippa? Min Ă€r brun 😄. Fast jag har istĂ€llet slĂ€pat runt 300 liter jord...
HÀr finns ingen grÀsmatta att klippa, allt brÀnns bort nu.
Jag har sett vÀldigt mÄnga brunmattor i stan, men mitt elÀnde till grÀsmatta envisas med att vÀxa den - grön o fin :cautious:
ÄndĂ„ har jag gjort allt för att odla mossa i mĂ„nga Ă„r, men sĂ„ byggde vi plank... adjö mossa och Hej grĂ€s :meh: (jag vill faktiskt ha mossa, sĂ„ det sĂ„! mjuk, skön o grön jĂ€mt :love:)
Iofs sÄ gillar att trava runt med grÀsklipparen, men inte i 26 grader och stekande sol - utan POOL :arghh:

Senast Àndrad:
Elen tillbaka. Jag somnade och upptÀckte just att den Àr tillbaka :up: Slösar gruvligt mycket vatten och sköljer ris sÄ jag kan sluta leva pÄ bara jordgubbar. :crazy:

Kaffe var vÀlbehövligt nu :d
Det Àr Äskmoln i horisonten och det mullrar, men hÀr Àr bara tryckande vÀrme. Hoppas dom svÀnger hit med nÄgra droppar regn.

Ont i huvudet
Det Àr grymt varmt ute
SÄ nu ligger jag och katten och flÀktas av golvflÀkten.
Ser inte fram emot denna vecka men det blir bra nÀr det Àr klart

Jag har landat hemma efter ett underbart dygn pĂ„ Öland :love: Sovplatsen blev dock Ă€ndrad pga av mygginvasion deluxe :eek: sĂ„ vi flydde hals över huvud och hamnade pĂ„ en mysig rastplats nĂ„gra mil dĂ€rifrĂ„n tillsammans med ett husbilsekipage som verkade tycka jag var skum som sov i bilen :laugh:
Det finns en underbar frihet i att kunna ta bilen vart man vill, och sova nÀr man kÀnner för det och utan tidspress :love:. Japp jag börjar nog Àntligen landa i att studierna Àr slut nu ;) Hundarna har nu dÀckat totalt hÀr hemma, vi stannade ju nÀmligen och badade pÄ vÀgen hem ocksÄ till labbens stora förtjusning :up:
Nu sitter jag ute i med ett glas vin, ska kolla film och vi har 30 grader i skuggan. Underbart! :love:
FC26A27F-BE49-446A-B984-7EC369EB7AF7.webp

Vi har sÄ varmt att hunden som normalt gÀrna ligger och solar i soffa i solflÀckar eller pÄ elfilten nu ligger platt som en rödspÀtta pÄ hÄrda golvet.
Jag brukar mysa i vÀrme. Men det Àr lite svÄrt idag att hÄlla skÀrpan och jobba..

HÀcken klar och jag har kört riset in i skogen :) nu ska jag duscha, och sen Äka ut till mamma och leta telefon.
@RedHyuuga jag sÄg den igÄr och gillade den. Det Àr ju en uppföljare pÄ jurassic world, och en liten twist finns det nog tycker jag.
IMG_20180610_160351.webp

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som Àr smÄtt och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del klÀder, vÀldigt mycket Àr skÀnkt till Ätervinning. Men har en del som jag velat sÀlja billigt, velat ha nÄgon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsÀttning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istÀllet för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 198

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka