Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dotterns klass fick just ett mejl om att de ska vara inne istället idag, sonen ska visst fortfarande vara ute...

Kisse drog iväg som en avlöning när jag öppnade dörren och kröp ihop vid gräsklipparen. Efter ett litet tag gjorde hon ett tigerskutt över den :laugh: Tydligen hade det varit en fågel som låg och tryckte bakom där men den hann iväg :D

Missia är iaf helt klart bättre efter antibiotikan så nu är matte lugnare (början till infektion där de hade tagit tänderna). Jag får ha kvar kisse ett tag till :love:

Det regnar. Det är bra, men jobbigt när jag måste ta mig mellan olika ställen och det vräker ner :cautious: jag jobbar nu med fuktiga byxor och blöta strumpor :meh:

Ösregn och 14 grader :eek: Det var något annat än den senaste tidens 30 grader... Inte glad i regn, men åh vad det var välbehövligt!
985D9845-0299-4CA4-BD63-C2DD0D438237.webp

Att det ska vara så krångligt att fixa ett konto till häktets idrottsförening :banghead:
Nu måste det tydligen bokas in ett möte. Jag har varken tid eller lust med det :mad:

Nåja, några böcker är återlämnade till biblioteket, spisen är städad och båda badrummen är städade. Dessutom är den torra tvätten ihopvikt och nu är det stallet som gäller.

Nyss hemkommen för sjukgymnastiken och känner mig som värsta lyxliraren som fick en käpp. Trodde bara jag skulle få prova och låna. Dessvärre är den inte hopvikbar, så den blir ju inte så praktiskt att ha med som nödlösning, men det får bli ett senare problem. Sen är det lite av ett problem att den inte är svart, men det kanske kan spraymålas eller så :angel:

Nyss hemkommen för sjukgymnastiken och känner mig som värsta lyxliraren som fick en käpp. Trodde bara jag skulle få prova och låna. Dessvärre är den inte hopvikbar, så den blir ju inte så praktiskt att ha med som nödlösning, men det får bli ett senare problem. Sen är det lite av ett problem att den inte är svart, men det kanske kan spraymålas eller så :angel:
Käppar är absolut mer praktiskt än en krycka i alla fall. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 174
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden