Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mulnar på här i Stockholm, hoppas det kommer några droppar också!

Vi har precis varit nere i förrådet och packat flyttkartonger där. Lade bebis i babygymmet på källargolvet och hon höll sig nöjd lagom till vi hade fixat det mesta. Sedan fick jag springa upp och amma och ligger nu i sängen medan mannen bär grejer.

Här har det regnat hela natten och kommer någon liten små´skur här och där nu under dagen. Underbart för betet. Hoppas stoet mitt kan hålla inne någon dag till så kommer fölet komma lagom till värmen igen :)

Tillbaks på kontoret. Korsbanden verkade hela, inget brutet lutar mot en grov stukning/vrickning. Hon är inte öm och veterinären tyckte hunden var tuff men snäll eftersom hur han än böjde, klämde och kände fick han inte minsta lilla reaktion mer än blickar som undrar vad han höll på med.

Smärtstillande och vila/koppeltvång i 5 dagar sen får vi se.

Blir alltid lika positivt överraskad varje gång man är hos vet eller ska hämta ut mediciner till hund. Alltid bra mycket billigare än till häst :D

Regnar här också om än inte mycket. Men efter tredje dagen i följd gissar jag att det nu tränger djupare och djupare ner i marken utan att översvämma på ytan vilket är bra.

Uppenbarligen var det något som fungerade, regndans eller spindelmassaker :D

Regnar här också om än inte mycket. Men efter tredje dagen i följd gissar jag att det nu tränger djupare och djupare ner i marken utan att översvämma på ytan vilket är bra.

Uppenbarligen var det något som fungerade, regndans eller spindelmassaker :D

Tycker spindelmassaker oftast är mest effektivt, men man ska ju vara snäll mot djur (även såna äckliga djur som spindlar :yuck:) så regndans är väl att rekommendera istället

Den 18/6 ska vi byta telefonoperatör här på jobbet, ska bli spännande se hur smärtfritt det kommer gå :cool:
På grund av inkompetens både på "upphandlaren" och säljaren blir det inga nya telefoner dock :mad::mad::mad::mad:
På pluskontot är dock att vi går från 5 GB till 30 GB och att det inte går någon surf lyssna på spotify :bow:.
På minuskontot är att nya operatören inte är någon höjdare ute i skärgården vad gäller uppkoppling

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
97 98 99
Svar
1 961
· Visningar
53 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka