Jag har simmat klart i en nästan tom bassäng
Nu ska jag hem och dammsuga båda våningarna.
Det låga vattenflödet i stora delar av Sverige gjorde att jag först tolkade ditt inlägg som att bassängen var nästan tom på vatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har simmat klart i en nästan tom bassäng
Nu ska jag hem och dammsuga båda våningarna.
Jag med! Vi fick runt 1 mm igår kväll och det ska komma liknande inatt. Underbart väder är det men det behöver regna mycket, mycket mer.Jag vill också ha regn!
Har lyckats montera ihop min nya fåtölj. Dock osäker på om den blev för modern liksom. Kaos.
Det låga vattenflödet i stora delar av Sverige gjorde att jag först tolkade ditt inlägg som att bassängen var nästan tom på vatten.
Haha ja, det hade varit något det. Då gäller det att akta knäna så att de inte slår i botten
Var ar bilden sa vi kan hjalpa dig bedomma det hela? Huh?
Haha sorry
Tycker att är svårt att få till området under loftet..gillar ju ”belamrat” som inredningsstil men fåtöljen är kanske gränsfall till för minimalistisk. Dock köpte jag ju den just därför
Visa bifogad fil 16039
Haha sorry
Tycker att är svårt att få till området under loftet..gillar ju ”belamrat” som inredningsstil men fåtöljen är kanske gränsfall till för minimalistisk. Dock köpte jag ju den just därför
Visa bifogad fil 16039
Sitter hemma i soffan och firar med att dricka läsk :P
Tidigare idag så hojtade chefen till och ville prata lite med mig. Jag blev lite orolig att han skulle vara missnöjd med något, för jag har gjort små klantigheter flera gånger förra veckan. Meeen istället ville han prata om scheman m.m.
Först bestämde vi att jag ska få ledigt den måndag som det är en hundtävling jag vill till Sedan sa han att efter midsommar börjar alla sticka iväg på semester, så han har schemalagt mig på heltid då med, och har ordnat så att jag får ett ordentligt semestervikariat! (Som det är nu är jag bara behovsanställd, så det är bara timlön som gäller i dagsläget) Dessutom, efter semestrarna så finns det möjlighet för mig att bli fast anställd, om jag vill. Det vill jag
Såå om någon månad får jag en riktig, fast heltidsanställning för första gången i mitt liv. Det känns helt knasigt (Och nu kanske jag kan sluta oroa mig för att de inte ska vara nöjda med hur jag jobbar...)