Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter hemma i soffan och firar med att dricka läsk :P
Tidigare idag så hojtade chefen till och ville prata lite med mig. Jag blev lite orolig att han skulle vara missnöjd med något, för jag har gjort små klantigheter flera gånger förra veckan. Meeen istället ville han prata om scheman m.m.

Först bestämde vi att jag ska få ledigt den måndag som det är en hundtävling jag vill till :D Sedan sa han att efter midsommar börjar alla sticka iväg på semester, så han har schemalagt mig på heltid då med, och har ordnat så att jag får ett ordentligt semestervikariat! (Som det är nu är jag bara behovsanställd, så det är bara timlön som gäller i dagsläget) Dessutom, efter semestrarna så finns det möjlighet för mig att bli fast anställd, om jag vill. Det vill jag :banana:

Såå om någon månad får jag en riktig, fast heltidsanställning för första gången i mitt liv. Det känns helt knasigt :D (Och nu kanske jag kan sluta oroa mig för att de inte ska vara nöjda med hur jag jobbar...)

Det låter ju toppen, grattis! :up:

Redan ångest över vet besök imorgon och att de ska hitta något fel på katten. :down: Känns som något är fel men vet inte vad.

Nu har jag mest estetisk panik över denna väggyta. Tänkte styra upp en gavelvägg men blandade ramar i olika storlek och former...

26805F61-FAD9-4309-9F3D-30AB76AEEC41.webp

Fan. Har jag otur kommer det kosta 3500 kr att byta glaset på telefonen... Då kan jag lika gärna köpa en ny iom att jag gav 4000 för den jag har. Fan, jag har verkligen inga pengar att köpa en telefon för :(

Ska jobba lite. Försöka rita ett förkläde efter denna ritning, förutom att jag behöver göra den lite vidare.
Sen lär jag väl göra mat, inte ätit mer än frukost idag...
1535EB1D4BC946AB9428DD

Fan. Har jag otur kommer det kosta 3500 kr att byta glaset på telefonen... Då kan jag lika gärna köpa en ny iom att jag gav 4000 för den jag har. Fan, jag har verkligen inga pengar att köpa en telefon för :(
Eh?

En god vän krossade sin och lämnade in den i en galleria i residensstaden. De bytte glas och fixade så hemknappen funkade igen. För 1500. På typ 2 timmar.

Eh?

En god vän krossade sin och lämnade in den i en galleria i residensstaden. De bytte glas och fixade så hemknappen funkade igen. För 1500. På typ 2 timmar.
Jag var in till Elgiganten, enligt dom kunde det kosta upp till 3500, men dom skulle skicka iväg den och så får jag ett kostnadsförslag (detta skulle ta en vecka typ...) :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
296
· Visningar
6 888
Senast: Sleepan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter