Precis skickat ett mail till cheferna på jobbet, får se om de tar till sig informationen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att den passar in. En mer överdådig möbel hade inte riktigt gjorts rättvisa i det lilla utrymmet.
Annar en attans snygg matta!
Sitter hemma i soffan och firar med att dricka läsk :P
Tidigare idag så hojtade chefen till och ville prata lite med mig. Jag blev lite orolig att han skulle vara missnöjd med något, för jag har gjort små klantigheter flera gånger förra veckan. Meeen istället ville han prata om scheman m.m.
Först bestämde vi att jag ska få ledigt den måndag som det är en hundtävling jag vill till Sedan sa han att efter midsommar börjar alla sticka iväg på semester, så han har schemalagt mig på heltid då med, och har ordnat så att jag får ett ordentligt semestervikariat! (Som det är nu är jag bara behovsanställd, så det är bara timlön som gäller i dagsläget) Dessutom, efter semestrarna så finns det möjlighet för mig att bli fast anställd, om jag vill. Det vill jag
Såå om någon månad får jag en riktig, fast heltidsanställning för första gången i mitt liv. Det känns helt knasigt (Och nu kanske jag kan sluta oroa mig för att de inte ska vara nöjda med hur jag jobbar...)
Stort grattis! Jag är jätteglad för din skull!
TackDet låter ju toppen, grattis!
Redan ångest över vet besök imorgon och att de ska hitta något fel på katten. Känns som något är fel men vet inte vad.
Kan du ta det på hemförsäkringen?Fan. Har jag otur kommer det kosta 3500 kr att byta glaset på telefonen... Då kan jag lika gärna köpa en ny iom att jag gav 4000 för den jag har. Fan, jag har verkligen inga pengar att köpa en telefon för
Jag ska ringa dom och kolla imorgon, men jag har ingen drulle, så vet inte om dom godtar detKan du ta det på hemförsäkringen?
Håller tummar och tassar härRedan ångest över vet besök imorgon och att de ska hitta något fel på katten. Känns som något är fel men vet inte vad.
Människa! Köp en massa konst och gör en rysk hängning!!Nu har jag mest estetisk panik över denna väggyta. Tänkte styra upp en gavelvägg men blandade ramar i olika storlek och former...
Visa bifogad fil 16043
Eh?Fan. Har jag otur kommer det kosta 3500 kr att byta glaset på telefonen... Då kan jag lika gärna köpa en ny iom att jag gav 4000 för den jag har. Fan, jag har verkligen inga pengar att köpa en telefon för
Jag var in till Elgiganten, enligt dom kunde det kosta upp till 3500, men dom skulle skicka iväg den och så får jag ett kostnadsförslag (detta skulle ta en vecka typ...)Eh?
En god vän krossade sin och lämnade in den i en galleria i residensstaden. De bytte glas och fixade så hemknappen funkade igen. För 1500. På typ 2 timmar.
Jag hör mullret på avstånd men det regnar inte just nu i alla fall.Nu regnar det igen och mullrar lite
Behövligt
Det finns billigare ställen!Jag var in till Elgiganten, enligt dom kunde det kosta upp till 3500, men dom skulle skicka iväg den och så får jag ett kostnadsförslag (detta skulle ta en vecka typ...)