R
Raderad medlem 68338
Göttar mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här började det för en stund senJag hör mullret på avstånd men det regnar inte just nu i alla fall.
men hur vet man om dom är bra eller inte? Vi har bara ett ställe till i stan, utländska som har det. Jag är ju rädd att dom inte "kan"...Det finns billigare ställen!
Alltså nu börjar jag känna mig korkad som gått dit, känns som att jag kunde kommit billigare undan... Skickar dom iväg den och dom ger kostnadsförslag, men jag vill ha tillbaka telefonen utan att dom gör nått med den skulle det kosta 800 kr... Kanske ska ringa dit imorgon bitti och se om dom skickat iväg den redan eller om jag kan ångra mig..@Trott här kostar det 1000kr och är klart på 2 timmar när jag var tvungen att fixa min. Googla så hittar du säkert något företag nära dig
Ta en piratfirma istället. De brukar vara lika duktiga. Och du behöver inte skicka iväg den.Jag var in till Elgiganten, enligt dom kunde det kosta upp till 3500, men dom skulle skicka iväg den och så får jag ett kostnadsförslag (detta skulle ta en vecka typ...)
Får hoppas dom inte skickat i vägen den redan bara...Ta en piratfirma istället. De brukar vara lika duktiga. Och du behöver inte skicka iväg den.
https://www.devicefix.se en firma som brukligt sitta i köpcentrummen hur vet man om dom är bra eller inte? Vi har bara ett ställe till i stan, utländska som har det. Jag är ju rädd att dom inte "kan"...
Snygga koppar ! Jag är SVAG för guldkant.....
Vi fick nog 10 droppar här, alltid nåt.Nu regnar det igen och mullrar lite
Behövligt
regnade här i typ 1 timmeVi fick nog 10 droppar här, alltid nåt.
Det kom inget regn här. Nu har åskan tystnat också.Här började det för en stund sen
Ska äta en macka och dricka lite kaffe så hoppas jag att åskan.gett sig sen