Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Göttar mig

7F2E7298-4B65-4D14-A642-1E049CF47EFD.webp

@Trott här kostar det 1000kr och är klart på 2 timmar när jag var tvungen att fixa min. Googla så hittar du säkert något företag nära dig :)
Alltså nu börjar jag känna mig korkad som gått dit, känns som att jag kunde kommit billigare undan... Skickar dom iväg den och dom ger kostnadsförslag, men jag vill ha tillbaka telefonen utan att dom gör nått med den skulle det kosta 800 kr... Kanske ska ringa dit imorgon bitti och se om dom skickat iväg den redan eller om jag kan ångra mig..

Jag och grannen har varit ute på en underbar ridtur i perfekt väder. Jag kunde ha tunna jackan på mig och det var ett fint, fint sommarregn hela tiden :up:

Tänkte inte riktigt på att det var en massa insekter i skogen så det blev en hel del trav. Till slut gick Annie upp i galopp och den var så kontrollerad och perfekt som en galopp kan bli :love: :D. Känner mig som en lycklig fjortis nu! :p

Blev en snabb vända till Ica idag, hämtade ut lite paket.:angel:
Sedan har jag gjort gröt till mina landisar. De fick en portion nu ikväll - de gillade det :d Så nu är det matkoma på Uffe, Roy och Roger:o De orkade knappt krypa iväg från grötfatetO_o Så nu lär de inte behöva få någon kvällsmat.
Slösurfat lite. Snart dags för kvällsfika, dumburken och natta alla djur.
I morgon är jag ledig. Ska åka till Sigtuna med Träffpunkten Tinget i morgon. Hoppas på att det inte är hett dåO_o

Äntligen fått i mig lite mat, blev att göra enchiladas.
Saknar I som fan. Överväger att åka ner till honom i Irak. Finns en hel del risker såklart men hur ska jag orka vänta ett år till?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
6 930
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar