Vi fick några enstaka droppar i helgen, jag tror vädret retasJag med! Vi fick runt 1 mm igår kväll och det ska komma liknande inatt. Underbart väder är det men det behöver regna mycket, mycket mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick några enstaka droppar i helgen, jag tror vädret retasJag med! Vi fick runt 1 mm igår kväll och det ska komma liknande inatt. Underbart väder är det men det behöver regna mycket, mycket mer.
Det beror nog lite på vad som gått sönder. När jag tappade min gick det totalt på knappt 5000 att laga (ja jag vet, helt orimlig summa men det gick via fb och den var inne tre ggr pga slarv) eftersom förutom skärmen gick även batteriet, ramen, kameran och antennen sönder, samt nåt mindre som jag inte kommer ihåg nu. Och då gled mobilen bara ur händerna på mig ner på marken.Eh?
En god vän krossade sin och lämnade in den i en galleria i residensstaden. De bytte glas och fixade så hemknappen funkade igen. För 1500. På typ 2 timmar.
Det retas nåt så in i vassenVi fick några enstaka droppar i helgen, jag tror vädret retas
Fattar ungefär hälften av vad du skrev men bra att det löste sigPuh, plötsligt började min nya hdd att krångla och blev RAW och problem med usb hub. Gack. Kom till slut på att köra command prompt och se där, allting löste sig på några minuter. Ibland är det enklaste knepet bäst.
Fattade ingenting av det hon skrevFattar ungefär hälften av vad du skrev men bra att det löste sig
Vanlig hederlig ättika har ni inte det?Sprayade trädgården med ogrässpray igår så det ska dö mellan plattorna på uppfarten.
Det står att man inte ska vattna eller helst det ska inte regna heller. På ca 7 dagar som det tar innan det är dött.
Vaknar nu på morgonen och ja, inget regn men kondens! Verandatrappan som inte är under tak är helt blöt.
Det är kondens från taket som syns. Undrar dock om denna kondens i luften kan förstöra sprayningen med
Jo. Fungerar det som ogräsgift?Vanlig hederlig ättika har ni inte det?
Absolut! Men blanda i vatten. Jag brukar hälla i en del ättika (24%) i en vattenkanna (speciellt avsedd för ändamålet) och sen ca 4 delar vattenJo. Fungerar det som ogräsgift?
Redan ångest över vet besök imorgon och att de ska hitta något fel på katten. Känns som något är fel men vet inte vad.