Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar varfor det ar sa olika smak pa de sma svarta myrorna har och i Sverige? Har heter de "socker myror" sa man ska tro att det inte gor nagot om en och annan slinker ner och smakar som nagot super ackligt bekampningsmedel eller liknande i Sverige smakar de mest citrus och inte ackligt alls
Jag tror jag skoljer munnen igen ...
Men va ändå in i hela h- vete de där 12 mm regn som skulle komma imorgon är borta
Var har SMHI gjort av dom
Har någon stulit dom
Har SMHI tappat dom någonstans
Om någon ser 12 mm regn var snäll och skicka hit dom omedelbart helst inte via posten dock
Falsk marknadsföring så det skriker om detJag säger ju det, de frestar med en massa mm men sedan rycker de bort dem
Falsk marknadsföring så det skriker om det
Är det tillåtet
Undrar varfor det ar sa olika smak pa de sma svarta myrorna har och i Sverige? Har heter de "socker myror" sa man ska tro att det inte gor nagot om en och annan slinker ner och smakar som nagot super ackligt bekampningsmedel eller liknande i Sverige smakar de mest citrus och inte ackligt alls
Jag tror jag skoljer munnen igen ...
Förutom Baloo dåJag har förstått att insekter är den nya proteinkällan men inte hört någon som börjat anamma det, förrän nu.