Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar varfor det ar sa olika smak pa de sma svarta myrorna har och i Sverige? Har heter de "socker myror" sa man ska tro att det inte gor nagot om en och annan slinker ner :cautious: och smakar som nagot super ackligt bekampningsmedel eller liknande :yuck: i Sverige smakar de mest citrus och inte ackligt alls :confused:
Jag tror jag skoljer munnen igen ...
Fire ants är tametusan värst, huuuu :wtf::wtf:

Tog med mig en kvarg till frukost. Glömt sked.. Enda som finns här är foderskopor eller mått som inte går att äta med.
Får göra ngt att äta med av locket. Glammigt!

Pluggar. Försöker förstå ett omöjligt tal O_o Som säkert är helt begripligt för någon annan :p
Har min vaniljlatte att lugna nerverna med när hjärnan tar semester titt som tätt. Matte är verkligen inte min grej :arghh:

Hunnit med morgonpromenad med vovven och tänkte simmat innan jag hämtar mini men tar paus som mamma i eftermiddag och simmar när maken kommit hem från jobbet istället :up:

Igår jobbade jag över några timmar, men jag måste sett rejält trött ut alltså :D Det var bara min chef och hans chef kvar när jag gick hem. I morse kom chefens chef in och frågade hur jag mådde, om jag sovit gott osv. 10 min senare ringer min chef och frågar om jag känner mig pigg idag och om jag sovit gott och är utvilad :laugh:
Jag tycker verkligen om mina chefer, de är väldigt omtänksamma. Även om jag jobbar mycket berodde nog gårdagens trötthet snarare på en fullspäckad (men jätterolig) helg med för lite sömn.

Så kom det en superstressad Schenker-snubbe och hämtade småpaketen. Den stora pallen som vi bokat och fått bokningsbekräftelse på som ska till en som behöver den fort hade han inte i sitt system och vägrade ta med sig.
Blir vansinnig! Har liksom inte tid att vara här en hel jävla dag till.
Så nu jagar jag bokningen..

Jag virrar runt och är allmänt förvirrad idag, har massor att göra och för lite tid. Måste hitta 5 låtar (helst svenska) från 80 talet till sommarfesten på jobbet ikväll, men tycker inte jag hittar nåt bra

Kanalbåtsjävel :mad::devil: här sitter man i lugn o ro o dricker kaffe och så slår han på sin tuta (låter som hese fredrik) vilket får hunden att fara ur soffan vilt skällandes och mitt kaffe som var på väg mellan bord o mun,skvimpar ut över datorn :banghead::arghh::arghh:

Har frikänt jobbets kaffe från att uppröra min mage. Strikt låg fodmaps mat ett tag annars får jag väl ringa vc om den inte ger sig. :crazy: *villINTE* Eller fortsätta vara nära en wc :angel:

Har frikänt jobbets kaffe från att uppröra min mage. Strikt låg fodmaps mat ett tag annars får jag väl ringa vc om den inte ger sig. :crazy: *villINTE* Eller fortsätta vara nära en wc :angel:
Dimor och liknande kanske kan vara något om det nu inte är en allergi bakom upprörd mage? Jag hade stress mage ett bra tag förut, så fort jag åt fick jag springa och även om jag skulle iväg någonstans satte magen igång. Nu var det inte just Dimor jag åt, men kommer inte ihåg namnet på den andra :p

Oookaaaaj! Nu har jag fått tag i Schenker, som hade missat "lite". Så gubben kommer åter för att hämta pallen. När återstår att se. Men det blir iaf idag. Jag orkar inte slösa fler dagar på att sitta här och vänta.

Tog fel på tiden till bebis sjukgymnast med 1 h så blev frukost på Mc Donalds under tiden. Mycket nyttigt med pannkakor, dock minimalt med sylt man fick till.:p:meh: Deras varma choklad är dessutom O'boy man blandar själv. Nåja, vad förväntar man sig från Donken!
Sätter inte min fot där om det inte är absolut urakut :wtf: Kan ju jämföras med varje gång vi åker förbi en Max-restaurang utbrister dottern på fyra år "MMMMMM stopp stoooooopp! Äta där!" :o:rofl: Så ofta äter vi inte hamburgare, men tydligen tillräckligt ofta :D

Två timmar kvar på jobbet och jag är helt slut!:crazy: Sovit knas i två nätter nu.
Längtar konstant efter att börja på nya och slippa detta :arghh: Ledig dag i morgon :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
6 995
Senast: Sleepan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA