Jag har lunch och passar på att njuta av det något svalare vädret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tror du att bitigheten beror på? Att det är tanden?Sitter och väntar på att katten ska bli klar. Skönt att jag kan vänta. Kom in kl elva. Kan ta hem henne halv ett. Fick vara med under röntgen menbBlev utslängd under operationen.
Hon ska dra en FORL tand. Urin och blodprov plus vaccination. Suck blir dyrt men det är det värt. Berättade om hennes sura bitighet. Men eftersom hon just nu är gosig och glad är det svårt att veta om något är fel. Kommer det tillbaka får jag åka in igen.
Edit: Hemma, sköterskan kom ut lite i tolv, hon har fått spruta för att vakna och jag har gjort i ordning en mjuk kattsäng med värmedyna och fleece under och över eftersom hon fryser. Hon envisas med att försöka vingla iväg men jag tror jag har fått henne att slappna av nu. Metacam ska hämtas ut i eftermiddag så snart vet har tid att skriva ut det. Men ska kolla, tror jag har ett gammalt recept jag kan ta ut nu. Imorgon ringer jag för att kolla blod/urin. Är hemma tills hon känns helt okej igen och är vaken och alert. Ingen mat förrän hon är helt återställd men vatten om ett tag.
Vet inte varför men nu är jag plötsligt helt gråtfärdig.
Vad tror du att bitigheten beror på? Att det är tanden?
Kanske för att du varit orolig och nu släpper spänningar och därför börjar du gråta. Det ger nog med sig
Sätter inte min fot där om det inte är absolut urakut Kan ju jämföras med varje gång vi åker förbi en Max-restaurang utbrister dottern på fyra år "MMMMMM stopp stoooooopp! Äta där!" Så ofta äter vi inte hamburgare, men tydligen tillräckligt ofta
Förvånar mig inte ett dugg, jag har en god vän som varit restaurangchef i många år på Donken, det som sorterades inne i restaurangen slängdes i samma container i svarta sopsäckar på baksidan. Det gjorde ju inte mig mer sugen på att gå dit. Mycket av köttet som kom var helt omärkt och när min vän undrade varifrån det kom var svaret att det hade högre instans koll på så det var inget att bry sig om...Deras cheeseburgare utan kött är god, fast min man kallar det en varm ostmacka. Men bättre att stödja Max, såg idag att Donken inte ens verkar sortera plast!
Förvånar mig inte ett dugg, jag har en god vän som varit restaurangchef i många år på Donken, det som sorterades inne i restaurangen slängdes i samma container i svarta sopsäckar på baksidan. Det gjorde ju inte mig mer sugen på att gå dit. Mycket av köttet som kom var helt omärkt och när min vän undrade varifrån det kom var svaret att det hade högre instans koll på så det var inget att bry sig om...
Kan ju varmt rekommendera Max veggomeny Jag äter nästan hellre ur den än den konventionella med köttFy, får börja bojkotta dem.
Menar du att sorteringen inne ändå bara slängs i samma säckar?Förvånar mig inte ett dugg, jag har en god vän som varit restaurangchef i många år på Donken, det som sorterades inne i restaurangen slängdes i samma container i svarta sopsäckar på baksidan. Det gjorde ju inte mig mer sugen på att gå dit. Mycket av köttet som kom var helt omärkt och när min vän undrade varifrån det kom var svaret att det hade högre instans koll på så det var inget att bry sig om...
Ja precis vad jag menar. På den restaurang som min vän jobbade på. Det ser ju bra ut utåt... vännen jobbar sen flera år inte kvar där, så de kan ha skärpt sig (hoppas jag).Menar du att sorteringen inne ändå bara slängs i samma säckar?
Inte muggar var för sig och maten varför sig och det andra var för sig utan allt i samma?
Varför då öht sortera från början?
Menar du att sorteringen inne ändå bara slängs i samma säckar?
Inte muggar var för sig och maten varför sig och det andra var för sig utan allt i samma?
Varför då öht sortera från början?
Ungefär så. Eftersom detta var inne i centrum så fanns väl begränsat med plats för sopsortering och en stor container är väl billigare än flera mindre.Bättre PR? Påminner om när jag bodde hos Bollnäs Bostäder, tre olika kärl i köket för sortering, sedan slängs allting i samma container Helt meningslöst men antar att de kan peka på att de sopsorterar.
Äntligen hemma! Har knappt sovit på några dygn och är så vansinnigt trött. Såg på FB att det var 3 år sen min hund dog och började grina. Den hunden var speciell för mig. Men att jag reagerar så här starkt måste vara för att jag är så slut. Tårarna bara rinner utan hejd.
Så nu tar jag en nap när jag sansat mig och imorgon tar jag ledigt.