Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den bilden påminner mig om att jag måste slänga över nätet på mina jordgubbar som håller på att bli röda
Den är stilig. Och det återkommande guldet gör att denna möbel verkligen passar in. Extra plus för den mustiga färgen.Haha sorry
Tycker att är svårt att få till området under loftet..gillar ju ”belamrat” som inredningsstil men fåtöljen är kanske gränsfall till för minimalistisk. Dock köpte jag ju den just därför
Visa bifogad fil 16039
Jag personligen tycker om tomma ytor. Inte enbart såklart men vissa väggar/ytor får gärna vara tomma. Men om det stör varför inte sätta upp en eller två stora tavlor här?Nu har jag mest estetisk panik över denna väggyta. Tänkte styra upp en gavelvägg men blandade ramar i olika storlek och former...
Visa bifogad fil 16043
Otroligt fina koppar! Vad är det för märke?
Slängde du i en stackars tant i poolenDå var andra arbetspasset klart för dagen .Fick slänga i städtanten då det var fläckar på botten
Japp Tar upp henne i morgon då jag öppnar .Hon brukar ligga på botten och sova då jag kommerSlängde du i en stackars tant i poolen
Känner mig upprörd och irriterad. Det är lite för mycket jävla offerkofta på en del människor där man inte kan se till nån annan än sig själv och sin egen jävla verklighet och dessutom har mage att vara rent av elak mot andra människor
Jag borde nog gå och lägga mig snart
Jag har nätat gubbar och halmat potatis idagDen bilden påminner mig om att jag måste slänga över nätet på mina jordgubbar som håller på att bli röda
Inte gjort halmgubbar då?Jag har nätat gubbar och halmat potatis idag
Jo så är det ju, men vill ju gärna träffa hans familj också och alla dom bor runt omkring Bagdad. Träffas vi på annan ort handlar det lite om logistik och logi, hur vi ska ta oss dit, kostnad och boende.@Trott det finns väl bättre och sämre ställen i Irak, så ni kan träffas någonstans?
Vilket fint stall !Han är extra dyr idag, Slyngelhästen
Han börjar bli lite vuxen tror jag! Trots Mullegrimman
Visa bifogad fil 16051
Inte gjort halmgubbar då?