Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha sorry :p

Tycker att är svårt att få till området under loftet..gillar ju ”belamrat” som inredningsstil men fåtöljen är kanske gränsfall till för minimalistisk. Dock köpte jag ju den just därför :rofl:

Visa bifogad fil 16039
Den är stilig. Och det återkommande guldet gör att denna möbel verkligen passar in. Extra plus för den mustiga färgen.
Nu har jag mest estetisk panik över denna väggyta. Tänkte styra upp en gavelvägg men blandade ramar i olika storlek och former...

Visa bifogad fil 16043
Jag personligen tycker om tomma ytor. Inte enbart såklart men vissa väggar/ytor får gärna vara tomma. Men om det stör varför inte sätta upp en eller två stora tavlor här?
Otroligt fina koppar! Vad är det för märke?

Känner mig upprörd och irriterad. Det är lite för mycket jävla offerkofta på en del människor där man inte kan se till nån annan än sig själv och sin egen jävla verklighet och dessutom har mage att vara rent av elak mot andra människor :rage::arghh::banghead:

Jag borde nog gå och lägga mig snart :meh:

Min tårta blev omtyckt ikväll - det gör mig glad.... :)

Nu ska jag "bara" baka två studenttårtor på onsdag-torsdag..... :eek::crazy::p Baka bottnar på onsdag. Fylla och - det ROLIGA - dekorera på torsdag :banana: !! Blått - guld - pärlemor... Kommer väl att drömma om denna färgkombination sedan :p .....

Sitter och väntar på min kära mor, hon ville vara med på barnens avslutning, insåg väl själv att hon inte skulle fixa att komma iväg i tid på morgonen så hon ska komma ikväll. Hon skulle vara här till 20 sa hon först, sen ringde hon 19:20 och talade om att hon tidigast kunde åka om en kvart, det tar henne 1,5 h minst att ta sig hit. sen ringde hon 20:40 och talade om att hon satte sig i bilen. :meh: Resten av familjen har gått och lagt sig.

Han är extra dyr idag, Slyngelhästen :love:
Han börjar bli lite vuxen tror jag! Trots Mullegrimman :angel:

IMG_1211.webp

Men vad äääääääär det här? Nu bånkade det till i köket och korgen med diskborste -medel osv. rasade ner. Den sitter/satt med sugploppar med skruvfäste. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
6 932
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar