Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det bygger på solbrännan ändå, det bränner inte lika bra men fortfarande så tar det!
Här har vi en som tar regnet med STILÖsregn och 14 grader Det var något annat än den senaste tidens 30 grader... Inte glad i regn, men åh vad det var välbehövligt!
Visa bifogad fil 16033
Själv skiter jag fullständigt i nån bränna eller inte. Vatten är prio ett!Det bygger på solbrännan ändå, det bränner inte lika bra men fortfarande så tar det!
Du är nog ganska ensam om receptet ja, gräddsås till glass?Åj vad ni snackar igen!
Här är det ösregn och åska
Har virkonS:at diverse prylar efter resan. Sitter just nu och äter glass med choklad/vanilj/gräddsås (mitt eget ”recept”)
Väldigt enkelt! Först smälter jag blockchokladen, ta lagom mycket. Sen i med lite vaniljsocker och sist grädde. Vispa runt lite och voilà -perfekt sås till glass!Du är nog ganska ensam om receptet ja, gräddsås till glass?
Gräddsås och köttbullar, är nog enda gången jag äter gräddsås. Därav min förvåningVäldigt enkelt! Först smälter jag blockchokladen, ta lagom mycket. Sen i med lite vaniljsocker och sist grädde. Vispa runt lite och voilà -perfekt sås till glass!
Man kan ju ha i mjölk istället men jag tycker det blir lite pricken över iet med grädde.Gräddsås och köttbullar, är nog enda gången jag äter gräddsås. Därav min förvåning
Jag har inte ens ätit glass i år, är ju inte väder för det och jag undviker diverse mindre nyttiga saker, inte köpt godis på över 1 år eller chips o.dyl. (dock popcorn 3 gånger tror jag).
Samma härDet regnar igen.
Skulle köpa blomkrukor till balkongen. Avbröts av brandlarm och byggnaden utrymdes. Tydligen några idioter som kastat nåt brandbombs-liknande och satt eld på ett träd utanför Promenerar hem igen...
Har gjort det hela dagen här .Så jag är lagom våt efter en dag vid poolenDet regnar igen.