@tuaphua @tanten @hallonsaft tänk på att för 200 år sedan hade ni varit överklass som höll sig så fin och vit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag? undviker solen av medicinska skäl, feltagg? (inte varit inblandad i diskussion om bränna eller blekfis vad jag vet)@tuaphua @tanten @hallonsaft tänk på att för 200 år sedan hade ni varit överklass som höll sig så fin och vit.
Jag? undviker solen av medicinska skäl, feltagg? (inte varit inblandad i diskussion om bränna eller blekfis vad jag vet)
@tuaphua @tanten @hallonsaft tänk på att för 200 år sedan hade ni varit överklass som höll sig så fin och vit.
Du måste ta hand om dig själv, särskilt när det är så varmt och du jobbat hårt. Dricker du tillräckligt? Och ja, du måste äta även om det är något lätt som du inte behöver laga, eller kör till Thaistället och moffa
Okej då har jag nog glömt bort det *hands up*En du pratade just om hur blek du är
Ha. Ha. Ha.
Den varianten funkar inte för mig. Kortisonplufsig och massor av ödem.
Min dröm om att bli sval, smal och elegant har sällan varit längre bort än just nu.
Vit, gammal, fet och svettig är modellen.
Ingen thai, det är inte öppet (hon har dragit ner, det är bara fre-sön). Dricker gör jag oftast för lite...
Jag har för mig att det är så att vissa grejer kan inte arbetsgivaren neka till när det gäller friskvårdspengar men sen kan arbetsgivaren godkänna mer än vad skatteverket "kräver" dvs vill inte arbetsgivaren ersätta för kiropraktor så hade de laglig grund att neka men det är fritt fram för dem att erbjuda det.Min kompis jobbar statligt och hon gick också använda friskvårdsbidraget vid en behandling av nackvärk, inga problem alls
Hör sirener överallt, går ut på "Polisrapporten" och det verkar brinna i kvarteret!!
Varför köra det till tippen? Vi andra eldar till våran egen förtjusning o grannarnas skräck.@athena_arabians behöver också köra ris, men jag har inget drag på bilen och mammas bil som har drag åker till Spanien om några dagar