Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer överkomligt. Ska man köpa en vanlig villa med typ 300 kvm tomt här får man punga ut 3-4 mille och oftast är de original 70- tal. Och då bor vi i en liten håla. Ska man in i städerna (Malmö-Hbg-Lund) kostar det mer...Såg en norrbottengård för en mille på nån annons på FB idag!
Vad svala dom såg utFunderar på att köpa ett par sommarbyxor på Indiska
Här ligger hus i stan på 6 miljoner minstMer överkomligt. Ska man köpa en vanlig villa med typ 300 kvm tomt här får man punga ut 3-4 mille och oftast är de original 70- tal. Och då bor vi i en liten håla. Ska man in i städerna (Malmö-Hbg-Lund) kostar det mer...
+17Jag fryser så jag har gåshud på armarna
Jag har fläkt igång men också ett litet element som vill ligga näraJag fryser så jag har gåshud på armarna
Mmm ska man ha hus i utkanten av Malmö ligger det i den prisklassen. Ska du närmre stan ligger de dyraste just nu på 12-14 miljoner.Här ligger hus i stan på 6 miljoner minst
Drygt +25° inne och jag har tröja, var nyss ute vet inte temp. men då blev det jacka också.Jag har fläkt igång men också ett litet element som vill ligga nära
Funderar på att köpa ett par sommarbyxor på Indiska
Ar inte det en pyjamas?
Här har det inte regnat på över en månad. Det är snustorrt överallt. Fick hälla vatten i vissa hål vid spättningen då det gick så jävulskt trögt på vissa ställen.Varför köra det till tippen? Vi andra eldar till våran egen förtjusning o grannarnas skräck.
Tycker inte de ser ut som pyjamasbyxor. Påminner om det men pyjamaser ska vara rutiga annars gills det inteSer ut lite som det, vilket jag gillar. Men som sagt, det som gör att jag tvekar är de långa byxbenen. Funderar på hur man kan förkorta dem på bästa sätt.