Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg en norrbottengård för en mille på nån annons på FB idag! :eek:
Mer överkomligt. Ska man köpa en vanlig villa med typ 300 kvm tomt här får man punga ut 3-4 mille och oftast är de original 70- tal. Och då bor vi i en liten håla. Ska man in i städerna (Malmö-Hbg-Lund) kostar det mer...

Funderar på att köpa ett par sommarbyxor på Indiska

106948810CREME_3.jpg
Vad svala dom såg ut

Trött tröttare tröttast. Det kostar att ligga på topp :p En helg full med massa roliga saker och en VM final som avslut. Och suttit på möte 9:30 -16. Efter det stallet Jag gillar inte att sitta i möten på jobbet dagens var ok men tycker det är bara blä tråkigt med möten. Som tur är är det inte så ofta vi har möten.

Tänkte köra sista racet med uppsatsen innan den lämnas in inför sista handledningen. Imorgon tänker jag bannemig ta ledigt från allt vad uppsats heter, känns ändå inte som jag kan göra något mer klokt innan vägledning från handledaren.

Nu ska jag skara den gravade laxen, gora lax sas sa den ar klar och skara ett par stora kakor hart brod till smabitar som passar till canapés sa jag bara behover satta ihop det i kvall. Det ar "lyxigt varre" akta Svensk mat som har forberetts i flera dagar :angel: :sneaky: :laugh: ... Det ar inte klokt vad man kommer undan med egentligen. Alla ser sa fram emot att smaka den "akta Svenska" laxen att de som inte ater lax eller "okokt mat" ivrigt sagt att de minsann vill prova ocksa. :p :rofl:

Ätit fajitas tills magen står i fyra hörn. Som vanligt är det för mycket för en så det blir samma sak imorgon också. Creme fraiché var :yuck: men som tur var hade jag turkisk yoghurt hemma och de krossade tomaterna var mögliga men botaniserade och hittade en burk till i skafferiet. Så allt som allt fungerade det ok. Nu är jag mätt och det är svalt men är förbannad på mig själv eftersom jag glömde lägga över vissa grejer på hdd jag skickade till brorson. Äsch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 162
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12