Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser ut lite som det, vilket jag gillar. Men som sagt, det som gör att jag tvekar är de långa byxbenen. Funderar på hur man kan förkorta dem på bästa sätt.
Resårband i sömmen är smidigt på mjuka byxor om det är brist på silvertejp :o

/hallonsaft är medlem också i taxbensklubben och det där med att vad heter det nu igen? sy?

Köpte trädgårdshandskar igår och röjde bland slyet runt huset. Hälften hamna i soptunnan innan den blev full och hälften ligger på marken. Jag hoppas min granne kommer plocka upp det och köra till tippen. Han brukar tassa omkring på vår uppfart och ta de palmgrenar som ramlat av. Men nu är det liksom en hel hög....

Måste rensa rabatten idag med, allt ogräs där... det får nog ändå plats i soptunnan också om man trycker på lite....

Tittar på peaky blinders. Borde äta nåt. Norgesic har gjort mig lite snurrig igen. Tänker att det kan kännas bättre med lite frukost.

Herr katt...
20180522_062411.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar