Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men fy så obehagligt!

Ute och kollat. Vinden låg ”fel” så kände ingen brandrök i min lägenhet. Massa brandbilar på plats. Det hade slagit lågor ut vinden men nu ”bara” rök. Såklart (som alla hus här) vacker gammal byggnad. Brandmän inne och även två stegbilar utanför, ambulans och polis. Plus helikopter som hovrar

Håller på att sälja mitt köksbord, och ska köpa nytt. 399 spänn för hemkörning?! Chezuz. Det blir inget av med det. Ska ta en vända förbi myrorna i helgen.

Dagens rekrytering kändes lovande iaf, + att allt boende och alla biljetter är fixade till hufvudstadsturen med elever i mitten av veckan.
...och säsong två av 3% finns på HBO nu! :banana:

Ute och kollat. Vinden låg ”fel” så kände ingen brandrök i min lägenhet. Massa brandbilar på plats. Det hade slagit lågor ut vinden men nu ”bara” rök. Såklart (som alla hus här) vacker gammal byggnad. Brandmän inne och även två stegbilar utanför, ambulans och polis. Plus helikopter som hovrar
Bild i DN
bigOriginal.jpg

Får hoppas att det inte sprider sig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 162
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar