Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är skatteverket som bestämmer reglerna.Kolla så det verkligen är ok. Hos oss får behandling vid skada ej godkännt utan endast förebyggande behandling.
Och dom tolkas så här av kommunen.Det är skatteverket som bestämmer reglerna.
Haha! Sådär ser jag oxå ut + t-shirt på fast den är av.Snygg sandalbränna
Visa bifogad fil 15234
Har linnebränna och shortsbränna med men vad sjutton hahahaHaha! Sådär ser jag oxå ut + t-shirt på fast den är av.
Nja företagen får bestämma hur mycket de vill ge ut i friskvårdspeng, men till vad styrs till större del av skatteverket.Det är skatteverket som bestämmer reglerna.
Skatteverket godkänner endast massagebehandlingar av enklare slagOch dom tolkas så här av kommunen.
Och dom tolkas så här av kommunen.
Nja företagen får bestämma hur mycket de vill ge ut i friskvårdspeng, men till vad styrs till större del av skatteverket.
Endast om det är massage.
Är helt död efter den här dagen (den gick inte smidigt kan vi lugnt säga...) och inte är jag klar med rishelvetet heller
Är också yr i huvudet för att jag ätit för lite men vet inte vad jag ska äta
Tillbringat en stor del av dagen utomhus.
Ser sorgset på min likbleka kropp. Benen är fortfarande finska ben. Vita med blåa ränder. Jag KAN inte bli solbränd om benen. Knappt nån annanstans heller.
Och nej jag bränner mig aldrig nuförtiden. Blir svagt ljusbeige och sedan är det inget mer.
Jo, kanske man kan lokalisera en eller två fräknar på benen.
Just ja, grannen lät mig låna släpet igen på onsdag när återvinningen är öppen igen så jag kan få väck resten av riset. Min granne är
Ha. Ha. Ha.Välkommen i klubben!
Jag körde BUS i 20 år. Nu är jag för lat oftast.
Försöker inbilla mig att jag är vit och elegant och inte sjukligt blek.
Det jag menar är var skatteverket har sista ordet om till vilka aktiviteter du kan få friskvårdsbidrag tillNja företagen får bestämma hur mycket de vill ge ut i friskvårdspeng, men till vad styrs till större del av skatteverket.