Kollar på Ex on the beach och äter mat. Ska snart sätta mig på trädäcket och fortsätta slappa där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kånkat vedklabbar, hängt tvätt, slappat i solen med bok och iskall lingonsaft, vattnat delar av odlingarna och nu slappar jag inne i svalkan en stund, ty till och med värmedyrkande jag tycker att det är lite varmt ute
Och innan nån förfasar sig över att jag tillbringar dylika dagar utomhus, så nej jag är inte en rödbränd kräfta i hudtonen. Blir aldrig någonsin röd eller bränd, bara brun på en gång. Tack för det farfars vallongener som slagit igenom starkt på just det
Snart kapar jag av nacken!
Läkare nu!
Ta det lugnt det går över om några år det gjorde det för migSnart kapar jag av nacken!
Fast det kostar betydligt merKiro/naprapat kanske vore bättre? Om det inte är piller man är ute efter!
De måste ha nån typ av fulhetsfilter på myndigheternas kameror, tycker alltid man ser märklig ut på körkort/pass. En jag pluggade med såg ut som en panda på sitt körkort och hon var osminkad när kortet togsIdag har jag jobbat som poolarbetare .27 grader rostfripool . Nu vet jag hur en grillad kyckling känner sig . Får ta med sololja i morgon ser ut som en kokt kräfta så det är bäst att smörja in mig innan det börjar svida . Hämtade ut nya passet idag tänk vad dåligt jag gör mig på bild ser skitsur ut
Läkare nu!
Fast det kostar betydligt mer
Var hos läkare igår ju, fick lite piller.. Hjälper inte speciellt mycket.. Kanske om jag tar dem i några dagar.
@skerper usch då, år vill jag inte vänta!