Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kånkat vedklabbar, hängt tvätt, slappat i solen med bok och iskall lingonsaft, vattnat delar av odlingarna och nu slappar jag inne i svalkan en stund, ty till och med värmedyrkande jag tycker att det är lite varmt ute :D

Och innan nån förfasar sig över att jag tillbringar dylika dagar utomhus, så nej jag är inte en rödbränd kräfta i hudtonen. Blir aldrig någonsin röd eller bränd, bara brun på en gång. Tack för det farfars vallongener som slagit igenom starkt på just det :bow::up:

Jag är grymt avis! Jag är rödhårig och likblek. Särbon är som du. Han kan steka sig en hel dag på beachen utan att bränna sig. Jag brinner typ upp om jag går ut.. :P Jag älskar ju solen och värme. Dålig matchning. ;)

Har fått färdig material till nya produkter till hemsidan. Så efter stallet får jag sätta mig och lägga in dem.
Men nu ut en sväng i solen och mysa med pyshästen. Tror dock inte vi kan motionera ngt förrän hovis kommer och räddar foten med tappsko.
Dålig timeing när man vill hålla hästen smal trots gräs. Men han överlever väl några dagar iaf.

Idag har jag jobbat som poolarbetare .27 grader rostfripool . Nu vet jag hur en grillad kyckling känner sig . Får ta med sololja i morgon ser ut som en kokt kräfta så det är bäst att smörja in mig innan det börjar svida . Hämtade ut nya passet idag tänk vad dåligt jag gör mig på bild ser skitsur ut

Idag har jag jobbat som poolarbetare .27 grader rostfripool . Nu vet jag hur en grillad kyckling känner sig . Får ta med sololja i morgon ser ut som en kokt kräfta så det är bäst att smörja in mig innan det börjar svida . Hämtade ut nya passet idag tänk vad dåligt jag gör mig på bild ser skitsur ut
De måste ha nån typ av fulhetsfilter på myndigheternas kameror, tycker alltid man ser märklig ut på körkort/pass. En jag pluggade med såg ut som en panda på sitt körkort :rofl: och hon var osminkad när kortet togs :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 160
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar