Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herr snigel och en kampfisk hane bor här
20180522_062401.webp

Klickade just hem byxorna. Det är farligt med att handla över nätet sent på natten. Men passar de inte kan jag alltid ta tillbaka dem till Indiska nästa gång jag är i Stockholm den 4 juni.

Det finns en sömmerska i Bollnäs och är de sköna så finns det ju massor av sömmerskor i Sthlm också, om de är för långa :up:

Kånkat vedklabbar, hängt tvätt, slappat i solen med bok och iskall lingonsaft, vattnat delar av odlingarna och nu slappar jag inne i svalkan en stund, ty till och med värmedyrkande jag tycker att det är lite varmt ute :D

Och innan nån förfasar sig över att jag tillbringar dylika dagar utomhus, så nej jag är inte en rödbränd kräfta i hudtonen. Blir aldrig någonsin röd eller bränd, bara brun på en gång. Tack för det farfars vallongener som slagit igenom starkt på just det :bow::up:

Där svek mina vallongener rejält kan jag säga :cautious: Likblek, blir illröd och har soleksem... :meh:

Inväntar ett styck förälder och stör ihjäl mig på att efter gårdagens automagiska uppdatering av datorn, så gick den in i loop och när det var åtgärdat så är inte längre mitt fotoredigeringsprogram kompatibelt och funkar alls inte :arghh:

Störande nog så kan jag inte heller ominstallera det eftersom det "kräver" att ie 6 ska finnas/installeras och det går inte att installera tydligen. Ytterst märkligt, men jag ska plinga supporten sen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar