Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han måste ha varit förvirrad. Jag fick bara 5 timmar i natt.Jag såg han rusa förbi och söderut gick visst hans gps.
Känner mig lite tom idag. Hoppas det går över.
Klickade just hem byxorna. Det är farligt med att handla över nätet sent på natten. Men passar de inte kan jag alltid ta tillbaka dem till Indiska nästa gång jag är i Stockholm den 4 juni.
Sömmen nere i byxbenet såklartMenar du midja eller vid slutet av byxan? Det är i slutet jag behöver förkorta. Hmm... silvertejp. Tell me more!
Jag fick någonstans mellan 1,5-2 timmar med ett antal avbrott. Herr JB borde kunna styra med fjärrkontroll så kan man få han att stanna lite längre när han försöker lägga mig i startgroparna för att springa iväg.Han måste ha varit förvirrad. Jag fick bara 5 timmar i natt.
Kånkat vedklabbar, hängt tvätt, slappat i solen med bok och iskall lingonsaft, vattnat delar av odlingarna och nu slappar jag inne i svalkan en stund, ty till och med värmedyrkande jag tycker att det är lite varmt ute
Och innan nån förfasar sig över att jag tillbringar dylika dagar utomhus, så nej jag är inte en rödbränd kräfta i hudtonen. Blir aldrig någonsin röd eller bränd, bara brun på en gång. Tack för det farfars vallongener som slagit igenom starkt på just det
heartheart
Där svek mina vallongener rejält kan jag säga Likblek, blir illröd och har soleksem...
Hur lyckas du ha stall och hästar och barn OCH NAGLAR? Det är jag imponerad av!
*tittar på mina egna avbitna naglar med lite smuts under*