Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grrr.

Tittar på SMHIs tiodygnsprognos. Igår lovade de regn på lördag. Nu är all nederbörd borta. Inte en droppe.

Min gräsmatta börjar gulna. I maj!

Behövs det regndans?

Bah, mitt enkla men ack så bra och smidiga bildprogram kommer hädanefter inte att gå att använda :arghh: så nu surar jag och försöker finna något annat som klarar av att öppna flera filer samtidigt i samma fönster istf en och en bild vilket enligt min åsikt är helt gåvolöst!

DSCPDC_0003_BURST20180522110829473_COVER.webp

Dålig lunch men bra utsikt

@tanten skynda på med regndansen är du snäll! :crazy:

"Värmebölja väntas i helgen samtidigt som risken för bränder i skog och mark ökar. SMHI utfärdar varning i Skåne.
Sommarvärmen håller i sig och kulminerar på söndagen. 30 grader i Helsingborg, 29 i Lund, 27 i Malmö och 26 i Landskrona, så ser prognosen ut just nu."
Men fy fan! Över 25 är för varmt, blir inte kul att jobbai mina varma arbetskläder

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar