Sitter i solen och äter lite frukost. Sen ska jag mocka ur hagen för sista gången.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter i solen och äter lite frukost. Sen ska jag mocka ur hagen för sista gången.
Japp! Och en film på detGrrr.
Tittar på SMHIs tiodygnsprognos. Igår lovade de regn på lördag. Nu är all nederbörd borta. Inte en droppe.
Min gräsmatta börjar gulna. I maj!
Behövs det regndans?
Nåt somrigt! Turkos eller knallrosa!Jag är hemma en snabbis men ska iväg strax igen. Det är dags att fixa naglarna även om jag inte vet vilken färg jag vill ha
@tanten skynda på med regndansen är du snäll!
"Värmebölja väntas i helgen samtidigt som risken för bränder i skog och mark ökar. SMHI utfärdar varning i Skåne.
Sommarvärmen håller i sig och kulminerar på söndagen. 30 grader i Helsingborg, 29 i Lund, 27 i Malmö och 26 i Landskrona, så ser prognosen ut just nu."
Men fy fan! Över 25 är för varmt, blir inte kul att jobbai mina varma arbetskläder@tanten skynda på med regndansen är du snäll!
"Värmebölja väntas i helgen samtidigt som risken för bränder i skog och mark ökar. SMHI utfärdar varning i Skåne.
Sommarvärmen håller i sig och kulminerar på söndagen. 30 grader i Helsingborg, 29 i Lund, 27 i Malmö och 26 i Landskrona, så ser prognosen ut just nu."
Jag kan sjunga så dansar du.Grrr.
Tittar på SMHIs tiodygnsprognos. Igår lovade de regn på lördag. Nu är all nederbörd borta. Inte en droppe.
Behövs det regndans?
Grrr.
Behövs det regndans?
️ Vi vill ha regn, regn, regn! Meeera regn! Och regn det kommer vi att fååå!
Viiii villl haaaa reeeeegn!! 🌧🌧🌧